Evaluering af "Foredrag med Tjepan til Fall Tour 2013"

8 svar [Seneste indlæg]
Tjepan
Tjepans billede
Titel: Outlaw
Forum indlæg: 10
Modtaget: 16
Medlem siden: 18/08/2013
Status: Offline

Jeg vil bare sige tak for lækkert fremmøde og for at tage så pænt i mod mig! Smile

Som overskriften siger så vil jeg gerne vide hvad hvad der var godt og hvad jeg burde forbedre til evt anden gang.
Hvis nogen har nogle spørgsmål de aldrig nået at få stillet til foredraget så er det heller ikke få sent endnu!  

PNM
PNMs billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 4973
Modtaget: 503
Medlem siden: 01/09/2012

Godmorgen Tjepan.

Jeg syntes det var et fint fremmøde du fik denne første du / (TXP) prøvede dette og passede meget godt ind.

Noget jeg gerne ville ændre var dit setup, så du kunne stå et sted og få dit budskab ud til de nysgerrige. Det var noget vi ikke havde gennemtænkt helt inden og her burde du have en "talestol" mod publikum med plads til din laptop, så det var lettere at skifte mellem dine ting. (men var mig der fejlede her)

I bund og grund syntes jeg det var et godt foredrag hvor du fangede publikum og fik dem til at stille spørgsmål og grine at de (syge) ting der udspillede sig. Noget du måske skulle arbejde lidt med var at fortælle præcis hvorfor du valgte at gøre det du gjorde i de enkelte situationer og have dette siddene på rygraden hver gang. Men er jo noget man lærer mere og mere af fra gang til gang.

Du havde styr på tingene og fortalte tingene på en måde som alle kunne forstå uden en masse % og matematik indblandet.

Jeg syntes det var perfekt.

/PNM

Tidligt oppe og har masser af lyst til livet. Byd mig på en kop kaffe og du får mig til at smile.

Tidligt oppe og har masser af lyst til livet. Byd mig på en kop kaffe og du får mig til at smile.

DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Lidt off topic, men blev foredraget optaget, så os der ikke havde muligheden for at være med, har en mulighed for at se det?

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

PNM
PNMs billede

DrunkSon skrev:

Lidt off topic, men blev foredraget optaget, så os der ikke havde muligheden for at være med, har en mulighed for at se det?

Ja DrunkSon som jeg fortalte dig i sidste uge er dette optaget. 80 min blev det ca. til, men nu skal Tjepan selv se det igennem før der besluttes om hvad der skal ske med det. Jeg vil også gerne ændre nogle ting til næste gang, da jeg ikke er tilfreds med måden jeg lavede det på.

/PNM

DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Jeg synes nok, at du havde sagt, at det blev optaget Wink

Jeg kommer med mine kommentarer, nå jeg har set videoen, som jeg glæder mig meget til.

Tranquility
Tranquilitys billede
Titel: Deputy
Forum indlæg: 199
Modtaget: 71
Medlem siden: 30/06/2013

Vil også meget gerne se dette.

Jaxmandk
Jaxmandks billede
Titel: Deputy
Forum indlæg: 241
Modtaget: 29
Medlem siden: 18/11/2012

DrunkSon skrev:

Jeg synes nok, at du havde sagt, at det blev optaget Wink

Jeg kommer med mine kommentarer, nå jeg har set videoen, som jeg glæder mig meget til.

Gider sq ikke se det...... 80 minutter.....

Venter til der er en 3 minutters sammenklip... Wink

PS.... ironi KAN forekomme... Smile

“Stop cheating!” the dealer told the card player. ”I’m not!” claimed the player. ”You must be,” said the dealer. “That is not the hand that I dealt you.”

“Stop cheating!” the dealer told the card player. ”I’m not!” claimed the player. ”You must be,” said the dealer. “That is not the hand that I dealt you.”

PNM
PNMs billede

PNM skrev:

DrunkSon skrev:

Ja DrunkSon som jeg fortalte dig i sidste uge er dette optaget. 80 min blev det ca. til, men nu skal Tjepan selv se det igennem før der besluttes om hvad der skal ske med det. Jeg vil også gerne ændre nogle ting til næste gang, da jeg ikke er tilfreds med måden jeg lavede det på.

/PNM

Lad mig lige gentage at det ikke er sikkert at det hele kommer ud eller noget for den sags skyld.

Det var første gang for alle, så vi skal i samråd kigge det igennem og se hvad der skal ske.

Der kan godt gå lidt tid, da vi alle er travle mennesker i hverdagen / natten med forskellige døgnrytmer.

---

For at holde den on topic igen, spørger Tjepan til dem der så dette foredrag og vil høre deres mening.

Tjepan
Tjepans billede
Titel: Outlaw
Forum indlæg: 10
Modtaget: 16
Medlem siden: 18/08/2013

Jeg er super glad for du er tilfreds Peter Smile
Ja, der er små ting med setup og mere præcise formuleringer. Der har vi begge en smule at arbejde på.