TXP 888 Value Series - Event #15 - 27-3-2016

10 svar [Seneste indlæg]
DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Status: Offline
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Kan vi samle 20 spillere til næste turnering? Eller skal vi igen vinke farvel til de addede dollar? Husk at jo flere der bakker op om turneringerne, jo større er chancen for at få value.

Der er allerede åbnet for registrering til den næste af de 17 turneringer, hvor der er added 100$ i hver eneste turnering (hvis der er minimum 20 deltagere)

Gå ikke glip af denne value, og reg allerede nu, så vi sikrer at vi kommer op på 20 spillere, der er krævet for at få de 100 addede dollar.

Find turneringen i lobby'en under All Games -> Tournaments -> Restricted -> TXP 888 Value Cup

Vinder må meget gerne poste resultatet på forum, så de eventuelle addede præmier kan udbetales.

Værsgo', kære Texanere. Så har Texaspoker.dk endnu engang fået hentet en flok turneringer hjem til jer. Vi er klar til en ny omgang action hos 888poker

Vi lukker op for ikke færre end 17. turneringer med $100 added value i hver eneste turnering. Der er altså i alt $1.700 EKSTRA at spille om over de 17 tours.

Du skal naturligvis være medlem af Texaspoker.dk for at deltage, men der er ikke noget krav om, at du skal have oprettet din spillekonto gennem os. Du er dog af indlysende årsager nødt til at have en, og hvis ikke det er på plads endnu, kan du klikke på linket herunder:

Spil med i Txp Series hos 888poker HER! Nye spillere hos 888 får $8 gratis og op til $3.000 i velkomstbonus.

Mindst 20 deltagere

Det eneste krav 888poker har stillet for disse turneringer, er at der skal være mindst 20 deltagere til hver afdeling. Det er altså bare med at få meldt sig til.

Der skal som nævnt spilles 17 afdelinger, og der er lagt $100 oveni puljen i hver af dem, forudsat at vi når op på de krævede 20 tilmeldinger.

Her er de oplysninger du skal bruge:

• Navn i lobby: TXP 888 Value Cup
  • Antal runder: 17
  • Startstak: 3000
  • Starttidspunkt: 20.00
  • Late Reg: 30 minutter
  • Åben for alle TXP-medlemmer
  • Kodeord: Logind for at få kodeordet

Fra 7. februar til 3. april

Det hele startede som nævnt den 7. februar, og så er der ellers Txp-action på 888poker i næsten to måneder frem til den 3. april, hvor 17. og sidste afdeling bliver spillet.

Turneringerne bliver spillet som 17 selvstændige turneringer. Der er altså ikke tale om en decideret cup med leaderboard og præmier til de samlede vindere.

De 100 addede dollar bliver fordelt blandt de bedste i hver turnering alt efter antallet af tilmeldinger. Som nævnt bliver de $100 kun added, hvis vi når op på de 20 deltagere, og skulle du komme blandt de øverste, vil disse penge blive udbetalt i løbet af ugen efter turneringen.

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

XaismiQ
XaismiQs billede
Titel: Sheriff
Forum indlæg: 549
Modtaget: 114
Medlem siden: 01/07/2013
TXP Cup Vinder ikon Mixed Liga Vinder ikon HU 2015 ikon

Let's get ready to rumble!!! Laughing out loud Party

SarumanTheWhite
SarumanTheWhites billede
Titel: Cowboy
Forum indlæg: 92
Modtaget: 14
Medlem siden: 25/04/2015

Har desværre ikke lavet indskud der endnu, gør jeg først torsdag så jeg kan få noget bonus der skal spilles hjem

XaismiQ
XaismiQs billede

SarumanTheWhite skrev:

Har desværre ikke lavet indskud der endnu, gør jeg først torsdag så jeg kan få noget bonus der skal spilles hjem

Du skal bare vinde i aften, hvis vi bliver 20+ (som der næsten altid er om søndagen) så får du en INSTANT BONUS på $40, som der ikke er nogle krav om at spille rundt Wink

SarumanTheWhite
SarumanTheWhites billede
Titel: Cowboy
Forum indlæg: 92
Modtaget: 14
Medlem siden: 25/04/2015

He he jo jo, men regner med at første indskud skal være minimum 1000 så jeg forhåbentlig kan spille 1000 hjem i bonus Big smile

Og har ikke penge til det før her på torsdag men good luck til dem der spiller

XaismiQ
XaismiQs billede

Skiftet til sommertid, har vist ikke gjort noget godt for deltagerantallet! Stare

XaismiQ
XaismiQs billede

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Godt at se, at mine chips kunne bruges Smile

Der er uddelt medaljer.

XaismiQ
XaismiQs billede

DrunkSon skrev:

Der er uddelt medaljer.

Du må da heller ikke kalde en hyperbølle's skub med A5! Laughing out loud Beer Crazy

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

XaismiQ skrev:

DrunkSon skrev:

Der er uddelt medaljer.

Du må da heller ikke kalde en hyperbølle's skub med A5! Laughing out loud Beer Crazy

Jeg tænkte, at A5 var tæt på at være god mod dig. Jeg troede, at du bare ville hævne, at jeg lige havde gjort det samme mod dig.

Og A5 var jo ret tæt på A6, og indtil River var det jo en split Wink

XaismiQ
XaismiQs billede

Domination nation som forventet! Laughing out loud Party

Nej det var ikke hævn, det var en snedig udspekuleret plan! Evil

Men jeg tiltede lidt, da du slog Maggerholm ud. Synes ikke sådan bare at du kan lave om, på hvornår folk er planlagt til at ryge ud (læs: boblen) Love

wav