TXP 888 Value Series - Event #13 - 20-3-2016

7 svar [Seneste indlæg]
DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Status: Offline
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Kan vi samle 20 spillere til næste turnering? Eller skal vi igen vinke farvel til de addede dollar? Husk at jo flere der bakker op om turneringerne, jo større er chancen for at få value.

Der er allerede åbnet for registrering til den næste af de 17 turneringer, hvor der er added 100$ i hver eneste turnering (hvis der er minimum 20 deltagere)

Gå ikke glip af denne value, og reg allerede nu, så vi sikrer at vi kommer op på 20 spillere, der er krævet for at få de 100 addede dollar.

Find turneringen i lobby'en under All Games -> Tournaments -> Restricted -> TXP 888 Value Cup

Vinder må meget gerne poste resultatet på forum, så de eventuelle addede præmier kan udbetales.

Værsgo', kære Texanere. Så har Texaspoker.dk endnu engang fået hentet en flok turneringer hjem til jer. Vi er klar til en ny omgang action hos 888poker

Vi lukker op for ikke færre end 17. turneringer med $100 added value i hver eneste turnering. Der er altså i alt $1.700 EKSTRA at spille om over de 17 tours.

Du skal naturligvis være medlem af Texaspoker.dk for at deltage, men der er ikke noget krav om, at du skal have oprettet din spillekonto gennem os. Du er dog af indlysende årsager nødt til at have en, og hvis ikke det er på plads endnu, kan du klikke på linket herunder:

Spil med i Txp Series hos 888poker HER! Nye spillere hos 888 får $8 gratis og op til $3.000 i velkomstbonus.

Mindst 20 deltagere

Det eneste krav 888poker har stillet for disse turneringer, er at der skal være mindst 20 deltagere til hver afdeling. Det er altså bare med at få meldt sig til.

Der skal som nævnt spilles 17 afdelinger, og der er lagt $100 oveni puljen i hver af dem, forudsat at vi når op på de krævede 20 tilmeldinger.

Her er de oplysninger du skal bruge:

• Navn i lobby: TXP 888 Value Cup
  • Antal runder: 17
  • Startstak: 3000
  • Starttidspunkt: 20.00
  • Late Reg: 30 minutter
  • Åben for alle TXP-medlemmer
  • Kodeord: Logind for at få kodeordet

Fra 7. februar til 3. april

Det hele startede som nævnt den 7. februar, og så er der ellers Txp-action på 888poker i næsten to måneder frem til den 3. april, hvor 17. og sidste afdeling bliver spillet.

Turneringerne bliver spillet som 17 selvstændige turneringer. Der er altså ikke tale om en decideret cup med leaderboard og præmier til de samlede vindere.

De 100 addede dollar bliver fordelt blandt de bedste i hver turnering alt efter antallet af tilmeldinger. Som nævnt bliver de $100 kun added, hvis vi når op på de 20 deltagere, og skulle du komme blandt de øverste, vil disse penge blive udbetalt i løbet af ugen efter turneringen.

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

daddyo
daddyos billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 2170
Modtaget: 386
Medlem siden: 04/11/2007
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Tyve minutter igen og vi mangler kun 7 i at få value.. sæt i gang. Smile

ja, jeg er en fisk, men det er en del af min gameplan

ja, jeg er en fisk, men det er en del af min gameplan

Maggerholm
Maggerholms billede
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

Vi mangler en enkelt.

Det kan da ikke passe vi skal ty til at Ender skal redde dagen?

Han er jo travlt optaget med SM.

Maggerholm
Maggerholms billede
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

Vi klarede det.

XaismiQ
XaismiQs billede
Titel: Sheriff
Forum indlæg: 549
Modtaget: 114
Medlem siden: 01/07/2013
TXP Cup Vinder ikon Mixed Liga Vinder ikon HU 2015 ikon

Efter at have samlet JJ op og løbe ind i Heden's KK lige inden, får man lige den her lille lækkerbidsken. Allin preflop!... Syg hånd! Laughing out loud

XaismiQ
XaismiQs billede
Titel: Sheriff
Forum indlæg: 549
Modtaget: 114
Medlem siden: 01/07/2013
TXP Cup Vinder ikon Mixed Liga Vinder ikon HU 2015 ikon

DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Tillykke til vinderne og tak for post af resultat.

De addede præmier udbetales i løbet af ugen, og der er uddelt medaljer.

Jeg havde heller ikke det store held Sad Igen blev de AA, jeg tabte med. Selvfølgelig all-in preflop Smile

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 5605
Modtaget: 488
Medlem siden: 23/11/2009
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

Sick Sick Sick Sick Sick Sick Sick Sick Sick Sick Sick

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/