1.000.000€ Freeroll på bwin kun for TXP'ere

6 svar [Seneste indlæg]
DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Status: Offline
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Det ville jo være dejligt, hvis jeg kunne tilbyde en freeroll med en præmiepulje på 1 million euro, men det kan jeg desværre ikke Crying

Men vi har lige haft en 5$ turnering, hvor der var 100€ added, og kun 3 TXP'ere gad at spille med.

Jeg vil rigtig gerne vide, hvorfor DU ikke spillede med?

• Er det for lidt value?
  • Har du ikke en bruger hos bwin?
  • Er det (Party) klienten, du ikke kan li'?
  • Vil du ikke deponere hos endnu et spillested?
  • Manglede du information?
  • Havde du ikke hørt om turneringen?
  • Andet?

Fortæl mig hvorfor?

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

Maggerholm
Maggerholms billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

Jeg er gået lidt i stå med poker (savner virkelig GS), og kunne ikke rigtig sætte mig op til det, og gad ikke til at sætte penge ind endnu et sted.

Hvis det virkelig var "added" og ikke bare "guaranteed" (det er før set), så er value vel fint nok.

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Maggerholm skrev:

Jeg er gået lidt i stå med poker (savner virkelig GS), og kunne ikke rigtig sætte mig op til det, og gad ikke til at sætte penge ind endnu et sted.

Hmm, jeg har det selv på samme måde. Mon alle andre også har det sådan?

Måske jeg skulle prøve at foreslå bwin at lave en Grand Slam.

Maggerholm skrev:

Hvis det virkelig var "added" og ikke bare "guaranteed" (det er før set), så er value vel fint nok.

Turen var lovet som added. Med 50€ til nr. 1, 30€ til nr. 2 og 20€ til nr. 3.

Men sådan blev det ikke. Jeg ved ikke, om det gjorde en forskel, at vi kun var 3 deltagere, men det blev ihvertfald en winner-takes-all turnering.

Præmien var 68$ + 55€ i turnerings "dollar" Stare

Maggerholm
Maggerholms billede
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

DrunkSon skrev:

Turen var lovet som added. Med 50€ til nr. 1, 30€ til nr. 2 og 20€ til nr. 3.

Men sådan blev det ikke. Jeg ved ikke, om det gjorde en forskel, at vi kun var 3 deltagere, men det blev ihvertfald en winner-takes-all turnering.

Præmien var 68$ + 55€ i turnerings "dollar" Stare

Ok, værdien svarer fint til €115, som det jo bør være, når i er tre der har spyttet €5 oveni.

Men jeg synes ærlig talt ikke T$ er ok, uden at det er klart meldt ud, at det er præmien.

Om en GS hos Bwin vil være "ligeså godt" ved jeg ikke.

Jeg synes en del af charmen var, at man spillede imod "kendte modstandere", og de flytter næppe fra DS til Bwin.

p.s. Den massive tilbagemelding i denne tråd giver vel også lidt af forklaringen på det lave deltagerantal.

TXP er lidt en ghost town. Sad

Ender
Enders billede
Forum indlæg: 9250
Modtaget: 649
Medlem siden: 27/10/2005
Pioneer ikon
Blogger ikon

Jeg havde ikke set turneringen, måske fordi der ikke kommer mandags mail i øjeblikket. Wink
Selvom jeg havde set den er jeg ikke sikker på jeg havde deltaget, da jeg heller ikke prioritere poker særligt højt Pt og jeg gider ikke rigtig lave kontier på "nye" sites. (Har spillet på BWin en gang.)
Jeg har ikke kunnet få penge ud af 888 på grund af billede legitimation der ikke bliver godkendt, da jeg ikke vil sende billeder med de sidste 4 cifre af CPR Per email, så spiller Pt kun lidt hygge på DanskeSpil og en sjælden gang i mellem på Pokerstars og så spiller jeg Pt de sidste dollars væk på 888.
Danskespil og Stars kan jeg nemlig altid få mine penge ud fra.
DM får et skud i aften....

More live games PLZ.

More live games PLZ.

daddyo
daddyos billede
Forum indlæg: 2170
Modtaget: 386
Medlem siden: 04/11/2007
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Selvfølgelig har alle set turneringen.

Den har været annonceret på forsiden mere end en måned.

Ud over det har forum tråden poppet op flere gange i toppen

Er forklaringen at alle TXPs brugere er ved at være middelaldrende dovne mænd, som ikke er så sultne på value, som for 5 år siden

Der har da været mægtigt gang i den slags turneringer førhen

Eller er forklaringen, at folk er lidt forvænte, så det skal være en freeroll, som ikke kræver noget af dem for at de vil spille.

Jeg synes godt nok det er lidt slapt, når vi endelig får en ny side, at folk så ikke lige gider regge sig på den, for det er så besværligt.

Nej..

for 5 år siden var jeg regget på mere end 100 sider i min jagt på value.

Så kom spille loven og alle tudede over at der var så få sider.

Nu begynder der med at komme lidt tilbage, og så orker folk ikke at regge på dem.

Hvad skal der virkelig til for at i gider deltage i sådan en promotion, for jeg kan fortælle jer, at det ikke bare er noget man får forærende, der skal arbejdes for at få den slags.

Nu står TXP holdet og er totalt til grin, fordi de har lovet et vist antal spillere, og så kom der ..... 3... TRE.... 1 , 2 , 3.... LATTERLIGT

ja, jeg er en fisk, men det er en del af min gameplan

ja, jeg er en fisk, men det er en del af min gameplan

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Tak for input, og tak for opbakningen daddyo Smile

Det er rigtig nok, at man er lidt til grin, og bagefter skal forsvarre det overfor udbyderen. Jeg plejer jo at sige til dem, at der nok kommer 40-50 stykker, selvom jeg godt ved, at der max kommer 20. Men 3 er svært at bortforklare, og det er svært at få noget en anden gang.

Maggerholm skriver at TXP er en ghost town, og det er desværre rigtigt. Der er ikke meget aktivitet, og siden er ved at gå ned pga. gammel teknik. Det der virkede tidligere, virker ikke mere. Desværre virker udsendelsen af mails heller ikke mere.

Jeg forsøgte at udsende nyheden om turneringen via "normal" mail, men gmail tillader kun udsendelse af 500 mails pr. dag, så det er ikke alle, der har fået mailen. De efterfølgende dag blev mails afvist, da de troede det var spam.

@Ender

Mht oprettelse af en ny konto, så er det ikke nødvendigt, hvis du allerede har en konto hos bwin, eller har haft en konto et af de steder, der blev sammenlagt. Du downloader bare klienten og logger på med NemId, så er din bruger klar.

Mht. billede af de 4 sidste cifre hos 888, så mener jeg bestemt ikke, at de kræver det, men det kan være, at jeg tager fejl.