Svennobassovitz 2017 tråd

15 svar [Seneste indlæg]
svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Titel: Texas Ranger
Forum indlæg: 1969
Modtaget: 531
Medlem siden: 27/06/2009
Status: Offline
Blogger ikon

Hello gode gamle TXP 

Jeg har erkendt at jeg ikke magter at føre en egentlig blog, men jeg vil alligvel gerne have et sted online hvor jeg tracker resultater og kommenter lidt på udviklingen af mit pokerspil. Derfor har jeg valgt at lave en 2017 tråd der starter med mine mål og derefter en opdatering hver mdr.

Opdateringen skal som minmum indeholde flg.:

Kontosaldo på Stars

Antal spillede SNGs ( 45 + 90 man) 

+/- 

Antal spillede cashhænder

+/-

Value/rakeback

Et par linjer om min vurdering af indsats og spil 

Måske krydres der med grafer, hænder og andet gøgl men ovenstående er minimum.

Håber det giver mening for andre end mig selv Smile 

Go Grind

When you know you suck, you can work and improve

svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Blogger ikon

Mål for 2017

De mål jeg vil nå kommer her i punktform :

Volumenmål:

60 MTTSNGs pr uge 250 pr mdr 1500 pr ½ år 3000 om året.
avg BI 7 $.
5000 cashhænder pr mdr på nl 25 FR
BRM mål
Roll skal være 7 x 150 = 1050 $
Jeg beholder ½ af rullen offline af sikkerhedgrunde og starter 2017 med 500 $ med mulighed for at sætte yderligere 550 ind.
Pengemål
Være vindende i begge varianter
Varians har en del at sige men jeg vil være slemt skuffet hvis jeg ikke er + 2000 $ når 2017 er gået
Blærerøvsmål
Top 10 dansk sharkscope
TXPmål
Give lidt tilbage til forummet og som minimum opdatere denne tråd Smile

svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Blogger ikon

reserveret

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 5605
Modtaget: 488
Medlem siden: 23/11/2009
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

Spændende, det kan være det giver gode tips.

GL.

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Dejligt med et projekt. Glæder mig til at følge med. Held og lykke med det.

Hvor spiller du cash game, og hvilken variant spiller du? Jeg tænker på, om det er Zoom/Zap/Snap, da 5000 hænder lyder af meget.

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Blogger ikon

Spiller kun på Stars - alt andet tilter mig big time

tigerfinn
tigerfinns billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 2305
Modtaget: 321
Medlem siden: 06/08/2008
Cup vinder ikon TXP Cup Vinder ikon

Jeg vil glæde mig til at følge denne tråd. Held og lykke med projektet Cash Cash Cash Cash

Alder er kun et tal ...................... Smile

Alder er kun et tal ...................... Smile

Ender
Enders billede
Forum indlæg: 9250
Modtaget: 649
Medlem siden: 27/10/2005
Pioneer ikon
Blogger ikon

Nice, min ynglingsTXP blogger på banen med endnu en projekttråd.

Altid dejligt at følge med i dine projekter, og håber du får masser af overskud. Cash Cash Cash

More live games PLZ.

More live games PLZ.

svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Blogger ikon

Januar status

Så er det tid til første status og hold nu kæft den er grim..... Tudepost coming up CryingCryingCryingCryingCrying

Positivt først : Der er blevet grindet igennem og jeg er blevet goldstar på Pokerstars = Øget value i januar og februar.

Men ellers er der ikke meget at råbe hurra for :

Cashgame først :

Go volume og efter de første 9000 hænder er der + 200 $ overskud, men så satte stars lige doomswitchen til og 2000 hænder senere er der minus 100 !! 12 BI downfall ... Er spændt på om jeg er startet ud med en kæmpe heater elller det er et reelt downswing eller whatever ... synes ikke jeg har spillet dårligere .... hmmmm .... time will show.

Så er der tours ...... samme historie bortset fra at jeg har løbet historisk skidt .... nede med 322 $ !!!!!

Det er dog ikke så mærkeligt når man ser Chip ev grafen der ser sådan ud :

Jeg har spillet 18000 hænder og løber 1200 BB under EV ...

Når man tænker over at man ofte skubber eller caller omkring 10 BB på boblen og lige før FT så er 1200 bb riiiigtig mange mistede FTs men jeg trøster mig med at min All in Ev er rigtig fin ....dvs jeg har været rigtig uheldig i AI situationer... og de opstår typisk i slutspillet i MTT SNGs....

Nå men det er lidt en tude update den her.. Det positive er at jeg har logget + 30.000 hænder og er laaaaangt foran pace.... Vintermåneder er grindmåneder Smile

På tide med fackts :

Kontosaldo på Stars : 205 $

Antal spillede SNGs ( 45 + 90 man) : 486

+/- minus 322

Antal spillede cashhænder 12410

+/- minus 108

Value/rakeback

+ 133$

Jeg bliver reddet lidt af at jeg har grindet så meget at valuen fra callenges og starcoins er 133 $, jeg har altså ikke skullet tage hul på min "offline bankroll" endnu men hvis det fortsætter sådan her kan det sagtens blive nødvendigt... Jeg har dog svært ved at forestille mig MTTSNG bliver ved med at være så dårlig, da det er et rigtig dårligt run.

Der er ikke andet for end at komme op på hesten igen og udnytte Goldstar valuen. Lige nu er der langt hjem :-/

svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Blogger ikon

Februar update :

Projektet ku sagtens have været slut nu da jeg ikke alene har været nødt til at hæve offline rullen, så den fulde rulle på 1050 $ nu er i spil. Næææeeee

til og med har jeg været helt ned på 48$ i bankroll ......... altså minus 1002 $ ....... Hvad sker der ????????

Ja på cashfronten fortsatte dykket og det er mig en gåde hvordan jeg kan spille stabilt vindende poker de første 9000 hænder og derefter simpelthen ikke være istand til at vinde en hånd over 7000 hænder ....blødningen er stoppet på minus 550 $ eller 22 BI ...... Jeg holder lige en pause med cash :-/

Årsgrafen ser således ud :

Nå men så er det jo godt at have et main game at falde tilbage på ....... eller hvad ?

Næææ jeg er faktisk i minus 168 $ på MTT SNGs i februar ...... Men der MÅ simpelthen være bedre tider på vej hvis jeg da ikke når at buste ..... tjek lige denne C ev graf...

2000 bb under ev lyder måske ikke så vildt ,,,, men tænk på at stacks er 75bb fra start og på ftboblen omkring de 10-15 stykker .... så er 2000 bb pludselig en del ...

Well well ... ofte stopper de her projekter jo når folk har et runbad eller møder modgang, men jeg har nu besluttet at blive ved til den bitre ende .... også hvis det betyder bust.... Så er det jo bare det .....

Min Br er også "kun" 40 BI til cash og 150 BI til MTT sng og når man så løber som en skæv cirkushest på 3 ben er det jo bare imponerende at der stadig er lidt at spille for......

Bliver spændende om Marts updaten er en bust eller raise from the ashes historie Smile

Var sidste mdr en tude update så ved jeg ikke helt hvad jeg skal kalde den her ...... måske jeg fatter ikke hva det sker update Smile

Blodige facts :

Kontosaldo på Stars 173 $

Antal spillede SNGs ( 45 + 90 man) 345

+/- minus 169

Antal spillede cashhænder 3841

+/- minus 422

Value/rakeback

+ 29 $

Oven i hatten kom jeg ved en fejl til at regge til en 30 $ 90 mans ... buster obv QQ til AK i første hånd.....

Der er ikke bare langt op til de satte mål...hele projektet hænger i en tynd tråd.......

Happy grinding Smile

DrunkSon
DrunkSons billede
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Øvøvøv, virkelig kedelig læsning Crying Det eneste positive er, at det kun kan gå fremad.

Jeg undrer mig også over dit cash game.

Hvad er det, der går galt, for jeg kan genkende det samme i de projekter jeg gennem tiden har haft. Det starter godt, men så vender det pludselig.

Er det motivationen/fokus, der forsvinder? Slår man over på auto-pilot?

zachdk
zachdks billede
Forum indlæg: 833
Modtaget: 67
Medlem siden: 15/09/2009
Blogger ikon

Mit bedste gæt på cash game delen er at reg's får tilpas mange hænder i deres database til at de begynder at spille mod stats. Kan se en kæmpe forskel på hvordan de samme reg's nu spiller retur mod mig på 888 og Stars efter 10k+ hænder.

svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Blogger ikon

Zach har nok en pointe.... der sidder jo nogle der er online 12-16 timer i døgnet og spiller 14-16 borde og de får jo hurtigt stats,,,,,

hvordan de så kan holde til det fatter jeg ikke ... 2-3 timer med 4-6 borde og jeg er ved at brænde sammen....

Men jo der er helt sikkert ret gode spillere på NL25 der kan exploite selv små leaks ....

Men det er alligvel et ret dramatisk downsswing....

SNG delen er jeg fuldt overbevidst om at jeg slår... Jeg spiller ret godt og har nærmest "perfekte stats" ... Men jeg ku godt tænke mig nogle af de chips jeg har " sparet sammen" .....

Dagens session i chips :

svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Blogger ikon

Nå men jeg kan ligeså godt melde det op ... Projektet er crashed, bust og færdig ... Jeg giver op ....

Selv der lidt dollars er der ikke rigtig en BR tilbage og jeg betragter projektet som bust... Fornuftig BMR skulle pt være 0,50$ sng og det magter jeg ikke...

Her er min c ecv graf for dette indtil videre horrible år :

Har resulteret i et 120 BI downswing , hvilket ikke er fuldstændig uhørt i MTT SNGs men alligevel rimeligt uheldgt når man slår spillet med 5,71 bb/100 .... Var AI potterne blevet fordelt efter %erne

Well Well .... man kan ikke vinde hver gang.

Nu tar jeg lige en pokerpause og så vil jeg forsøge at genopbygge en rulle igen, men jeg vil lige tænke lidt over hvor og hvordan Smile ... EX tror jeg at jeg vil tage en endnu mere hobbypræget tilgang til pokeren efter dette virkelig ulækre og grimme projekt.

GG

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 5605
Modtaget: 488
Medlem siden: 23/11/2009
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

Sikke noget pis.

Har du nogen som helst ide om hvad der kan være gået galt?

Jeg spørger fordi jeg selv kæmper lidt med mit - noget mindre - projekt, så enhver ledetråd ville være skønt.

svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Blogger ikon

@HT

Iforhold til Cashdelen har jeg ikke rigtig noget clue, da jeg spiller stabilt vindende poker over 9000 hænder og så går det bare nedaf... Men ikke første gang jeg har brændt fingrene på cash, det er åbenbart ikke mit spil.

I forhold til SNG MTT har jeg været vindende i årevis og har også en bb/100 ev på + 5 bb så det tilskriver jeg varians og for lille BR

(især fordi jeg taber ½ af den i cash Smile)

Dog heller ingen tvivl om at konkurrencen bare bliver hårdere og at de opnåelige ROIs er faldende for normale spillere unden for Eliten...

IMO er der 2 veje at gå i SNG verdenen :

Ned i stakes hvor der er mange fisk og multitable for vildt (20-30 borde)

Mere offtablework og større bankroll.... stille sig til tåls med at enhver positiv roi er en god roi og at de dage hvor man kunne lave + 20/30 % som seriøs hobbyspiller er ved at være ovre...