Jeg er oprigtigt i tvivl om hvordan jeg skal spille turn her. Folder I iøvrigt allesammen preflop?
Jeg flopper top 2 med 80 BBs i stacken, og vælger at C-bette som jeg altid vil gøre på sådan et board. Villain har jeg kun 20-hænder på hvor han spiller noget 23/18/3.
Kan obv ikke bruges til meget andet end at jeg ikke tror han er på tilt eller lignende. Er jeg nogensinde god her? Er turn et fold eller skub? Pga. stacks kan jeg vel ikke bare flatte her og se river an?
***** Hand History for Game 52135216222 ***** (On Game)
$100.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, February 02, 06:32:59 ET 2012
Table SPEED Lae (Real Money)
Seat 6 is the button
Seat 1: x_aggelos333 ( $84.65 USD )
Seat 2: TPEHEP77 ( $230.22 USD )
Seat 3: HERO ( $81.25 USD )
Seat 4: nuka-naka ( $100.00 USD )
Seat 5: KilefokaGL ( $95.70 USD )
Seat 6: BornNit ( $114.53 USD )
x_aggelos333 posts small blind [$0.50 USD].
TPEHEP77 posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO[ Q
T
]
HEROraises [$2.50 USD]
nuka-naka calls [$2.50 USD]
KilefokaGL folds
BornNit folds
x_aggelos333 folds
TPEHEP77 folds
** Dealing Flop ** [ T
, 3
, Q
]
HERObets [$5.00 USD]
nuka-naka calls [$5.00 USD]
** Dealing Turn ** [ K
]
HERObets [$12.50 USD]
nuka-naka raises [$30.00 USD]
HERO... ????
Sorry hvis det er en no-brainer.
Offline Ingen no-brainer....... Faktisk lidt et hovedbrud 
Diciplineret fold ?
De eneste hænder i toppen af villlains flattingrange vi slår nu er vel AA og AK AQ vil han næppe lave om til et bluff når K en rammer turn, og det er endda tvivlsom om han vil calle flop med AKo og de andre hænder som KK QQ AJs 1010 crusher os og flere af dem blocker for outs til dit hus....
Små PP folder senést til dit turnbet medmindre han har ramt settet......
Så er der høje SC der har ramt et draw, og det er da mulige hænder, men det vil også være ret stærke (combi) draws der spiller sådan..........
Jeg kan få øje på flere hænder der har os nede end hænder vi slår givet action og boardet, så jeg hælder til et stramt fold.
Synes du spiller hånden perfekt hvis du folder nu........
Offline Jeg tror den optimale beslutning afhænger meget af dit temperament og spillestil. EV-vise virker et skub relativt neutralt, uden at jeg har gået hånden efter i dybden. Det er dog meget muligt, at jeg giver Nuka credit for for meget, da jeg har holdt en længere pause fra poker og ikke er "in tune" med aggressionsniveauet på nl 100 nu om dage =)
Jeg smider personligt altid QTs UTG, med mindre jeg har en ganske særlig grund til andet. Hvis jeg var dig, ville jeg checke regnskabet for QTs o.lign. fra UTG og UTG+1 for at afgøre, om det nu også kan betale sig at åbne fra disse positioner med en marginalhånd.
Offline Umiddelbart folder jeg bare preflop, med mindre der sidder gigantiske hvaler i blinds. Hånden spiller ganske enkelt ikke godt nok OOP, for selv de gange man får en bid af floppet kan man ikke bruge det til noget.
I den aktuelle hånd får hero vel noget nær det optimale flop, og jeg synes du spiller floppet optimalt med et tungt c-bet, og 2 barrell synes jeg også er toppen, men når nu skurken efterfølgende klart og kontant fortæller, at han har en bedre hånd, så kan jeg godt smide den i mucken (på en god dag).
Jeg tror den optimale beslutning afhænger meget af dit temperament og spillestil. EV-vise virker et skub relativt neutralt, uden at jeg har gået hånden efter i dybden. Det er dog meget muligt, at jeg giver Nuka credit for for meget, da jeg har holdt en længere pause fra poker og ikke er "in tune" med aggressionsniveauet på nl 100 nu om dage =)
Jeg smider personligt altid QTs UTG, med mindre jeg har en ganske særlig grund til andet. Hvis jeg var dig, ville jeg checke regnskabet for QTs o.lign. fra UTG og UTG+1 for at afgøre, om det nu også kan betale sig at åbne fra disse positioner med en marginalhånd.
Offline Nu ved jeg ikke hvordan du har spillet, og dit lille raise + din stacksize kunne sagtens få ham til at kalde light dette ved jeg dog ikke.
Som std. har du et fold her, og tror ikke det er close. Han spiller højst sandsynligt alle sine komboer af KQ således og han har helt sikkert også en del AJ i sin range. Derudover derudover tror jeg meget sjældent han bluffer. Tror bare han kalder sine draws igen og forventer at han har fine implied odds. Din range er trods alt stærk.
Folder også pre som std.
, og de to kombinationer tror jeg også du skal lede længe efter i villains range.
Som de andre, folder jeg også preflop, med mindre jeg rigtigt gerne vil spille mod blinds og de er løse
Offline Jeg tror den optimale beslutning afhænger meget af dit temperament og spillestil. EV-vise virker et skub relativt neutralt, uden at jeg har gået hånden efter i dybden. Det er dog meget muligt, at jeg giver Nuka credit for for meget, da jeg har holdt en længere pause fra poker og ikke er "in tune" med aggressionsniveauet på nl 100 nu om dage =)
Long time no see. Velkommen tilbage
Nu ved jeg ikke hvor lang tid en længerevarende pause er, men agressionsniveauet på NL100 er meget mere balanceret end det var for et par år siden
Copyright © Texaspoker.dk 2005-2012 - Online forum og guide til rakeback på nettet