Lukning af konto hos 888

71 svar [Seneste indlæg]
DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Status: Offline
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Da jeg ikke har fået svar på mine 2 sidste rykkere, har jeg sendt en ny idag d. 7/11-16 kl. 16:

Hi Mike,

now my account has been closed for 14 days and you haven't told me why.

Can I get an answer from your Poker Manager?

You also closed it 4 month ago, and even though I asked what I did wrong, you didn't told me.

I offered you to see all my hand histories, in case you didn't had them, and asked you to tell me which hand I didn't played correct, but nothing happened.

I think it's about time you reopen my account, and I hope you will give me some compensation for the inconvenience.

Kind Regards

Christian

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Så kom der et svar fra 888 d. 8/11-16 kl. 12:45, og min konto er nu genåbnet.

Dear Christian,

Christian, thank you for your email, I am pleased to inform you that after review of your account we have now reopened it for your continued pleasure. I kindly ask that you mind your gameplay as there were some suspicious hands between yourself and the player "SmileyEyes75". Should this be evident again it may result in permanent closure and funds held.

I would like to thank you for your time and cooperation and wish you the best of luck at the tables.

Should you have any queries regarding this or any other issues please feel free to contact us.

Thank you for your cooperation.

Kind regards,

Victor L.
Member Support Representative
Kontakt@888.dk
http://www.888.dk/

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Men jeg er ikke helt tilfreds med svaret, så jeg har sendt flg. retur:

Hi Victor,

thanks for your reply and for reopening my account.

But I'm not quite satisfied with your answer.

I can assure you, that there has been no suspicious hands between SmileyEyes75 and me, but if you still have another opinion, I would like you to send me the hand numbers and the date and time they were played, so I can verify it by my self.
I want to know the real reason why you closed my account, so I can avoid it in the future.
If there are suspicious hands I will post the at the Danish forum Texaspoker.dk, so I can get another opinion of them. I'm also posting our communication at the forum, to help other peoples form getting into the same trouble.
I would also appreciate if you could extend my Bronze VIP level for an extra month as a compensation for not being able to play.
Thanks in advance
Christian

XaismiQ
XaismiQs billede
Titel: Sheriff
Forum indlæg: 549
Modtaget: 114
Medlem siden: 01/07/2013
TXP Cup Vinder ikon Mixed Liga Vinder ikon HU 2015 ikon

Den der skal du bare køre helt ud.

Det svar de sender, er jo bare det samme som sidst, og på ingen måde nok info.

Det er jo bare et spørgsmål om tid, inden din konto bliver lukket igen, når det nu er sket to gange allerede, du ryger jo åbenbart ind i deres "sikkerhedsnet", og da det net er det samme, vil du jo bare ryge ind i det igen og igen, og igen, hvis du ikke får dem til at redegøre, hvad du gør forkert.

De må fortælle dig præcis hvad der er lovligt, og ikke lovligt, fra samme IP adresse, ellers har i jo ikke en jordisk chance for at at ændre jeres spilleadfærd, på adressen, det er jo logik for burhøns, og forhåbentlig også repræsentanter for 888!

Maggerholm
Maggerholms billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

De venter jo bare på, at der er en rulle der er værd at beslaglægge. Big smile Tongue

Så når du klonker stort, så smækker fælden. Wink

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Så fik jeg svar på min forespørgsel, og det er nok det nærmeste jeg kommer.

Grunden til lukningen af min konto var, at jeg har spillet turneringer (kun freerolls) fra samme IP adresse som min kæreste.

De har nu undersøgt hænderne, og ikke fundet nogle hænder, hvor vi skulle ha' draget fordel af det (hvilket jeg heller ikke var i tvivl om).

Mht. kompensation for at min konto har været lukket, så skal jeg nok ikke forvente noget. De skriver (fra supportafdelingen) at jeg skal kontakte support!

Dear Christian

Thank you for your recent emails

Your account was closed due to the fact that you have being participating in Tournaments, on occasions, with another person from the same IP. Due to this relationship your accounts were closed and we conducted an in depth analysis of the game play together during said Tournaments.
After our investigation your account was reopened as the game play showed independent play and you were not gaining an advantage due to the relationship.

Should you wish to post on forums that fact that your account was investigated and after said investigation subsequently reopened, you are welcome to do so. Us taking action and performing an investigation proves and shows that we wish to maintain a clean environment within our network.

With regard to your Bronze level, please contact Support for assistance with this query.

Med venlig hilsen

Mike T.
Repræsentant for supportafdelingen
http://www.888.dk/

Maggerholm
Maggerholms billede
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

Så de tillader, at man spiller fra samme IP, men det er ikke rigtig muligt i praksis, fordi det resulterer i random lukning af kontoen.

Må jeg foreslå at den ene connecter via internetdeling på mobilen, de gange I spiller fra samme lokation.

Utroligt, at det tog så lang tid at åbne den ene konto, men ikke den anden.

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Maggerholm skrev:

Så de tillader, at man spiller fra samme IP, men det er ikke rigtig muligt i praksis, fordi det resulterer i random lukning af kontoen.

Må jeg foreslå at den ene connecter via internetdeling på mobilen, de gange I spiller fra samme lokation.

Utroligt, at det tog så lang tid at åbne den ene konto, men ikke den anden.

Ja, din konklusion er korrekt. Jeg har foreslået dem at skrive det i deres T&C.

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Hmm, måske savner Mike noget kontakt, for nu har de skrevet igen Shock

Dog kan jeg stadig logge på, men det er nok et spørgsmål om tid.

Og denne gang har jeg IKKE spillet turneringer fra samme IP som SmileyEyes, og hun har fået samme mail.

Er der andre, der oplever dette?

Undersøgelse af din konto

Kære Christian,

Det er Driftsteamet 888.dk, og vi kontakter dig vedrørende din konto med brugernavn "DronkSun".

Din konto er én af en gruppe konti, som er blevet lukket, mens der foretages en undersøgelse af mistænkelige spillemønstre.

Der er tegn på bevidst udveksling af oplysninger mellem spillerne , som en metode til at opnå en unfair fordel i forhold til de andre spillere.

Hvis du har nogle oplysninger, som kan være til hjælp i vores undersøgelse, eller hvis du føler, at beslutningen om at pålægge begrænsninger på din konto er forkert, bedes du kontakte os., så vi kan afklare situationen og få dig til at spille igen så hurtigt som muligt.

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Suk, så blev min konto lukket igen.

Jeg har selvfølgelig skrevet til dem med det samme, og håber at de genåbner den med det samme.

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Så blev min konto åbnet igen.

Jeg har dog ikke fået nogen mail fra 888 med en forklaring.

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 5605
Modtaget: 488
Medlem siden: 23/11/2009
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

DrunkSon skrev:

Så blev min konto åbnet igen.

Jeg har dog ikke fået nogen mail fra 888 med en forklaring.

Det er lidt en joke efterhånden.

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Hmm, det holder åbenbart aldrig op.

Nu er min konto igen lukket.

Jeg aner ikke, hvad det er, jeg gør forkert Stare

Maggerholm
Maggerholms billede

DrunkSon skrev:

Hmm, det holder åbenbart aldrig op.

Nu er min konto igen lukket.

Jeg aner ikke, hvad det er, jeg gør forkert Stare

Suk, så misser du nok Freeroll på onsdag. Sad

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Så kom der svar fra 888:

Hej Christian.
Tak for din henvendelse, mit navn er Jonas og jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig i dag.
Christian jeg har fået højere oppe at jeg ikke må røre din konto og jeg kan refere til den her mail vi har sendt dig fra drift teamet.
Den mail han refererer til er deres standard mail, hvor der står: Din konto er én af en gruppe konti, som er blevet lukket, mens der foretages en undersøgelse af mistænkelige spillemønstre.
SmileyEyes' konto er også lukket igen, men hun har dog fået at vide, at det er fordi, der er mønstre, der viser, at hun har udvekslet oplysninger med DronkSun.
Mit gæt er, at det er fordi vi engang har spillet freeroll turneringer fra samme Ip-adresse, og vi derfor er registreret i en database, som vi aldrig bliver slettet fra Sad

Ender
Enders billede
Forum indlæg: 9250
Modtaget: 649
Medlem siden: 27/10/2005
Pioneer ikon
Blogger ikon

Jeg er sku heller i helt tilfredse med dem. Jeg har forsøgt at hæve, men skulle igennem noget godkendelse.
Forstår virkelig ikke de skal bruge billede af pas eller kørekort, når vi ligger på med NemID.
.
Nå men fair nok, så har jeg forsøgt at Smile uploade et billede af sygesikring, men det godkendte deres automat system ikke, så uploadede jeg billede af kørekort, hvor de sidste fire cifre i CPR var klippet væk. Nogle dage senere fik jeg en mail om at det ikke kunne godkendes, billedet var utydeligt eller der manglede info.
Har ikke haft tid til yderligere forsøg siden, men sætter ikke flere penge ind på det sige før jeg har prøvet at hæve penge...

More live games PLZ.

More live games PLZ.

Ender
Enders billede
Forum indlæg: 9250
Modtaget: 649
Medlem siden: 27/10/2005
Pioneer ikon
Blogger ikon

Men deres taktik virker, for har snart spillet de 150$ jeg havde derinde væk. Wink

More live games PLZ.

More live games PLZ.

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

Det der med godkendelse for at hæve, er desværre noget man skal igennem, nemid eller ej. Jeg uploadede bare et billede af mit pas, så var den skid slået, og har aldrig haft problemer, hverken med lukning eller andre trælse ting.

Jeg fatter simpelthen ikke, at de gider blive ved med at bore i en konto, som tydeligvis er "gået fri" hver gang.

De burde hellere bruge tiden på nogle af russerne.

DrunkSon
DrunkSons billede
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Så kom der svar fra 888!

Stimate Christian,

Va contactăm din Partea Echipei de Operațiuni de la 888.ro cu Privire la contul dvs cu numele de Utilizator "DronkSun".

Am putut observa că contul dvs. a fost dezactivat se pare că ati fost schimbul de informații cu alți membri, în scopul de a obține un avantaj pe nedrept. Acest lucru este strict interzis si este împotriva termenilor și condițiilor platformei noastre și pentru protecția membrilor noștri acest fapt nu poate fi toleratpe orice site deținut sau operat de către noi.

Noi am gasit modele de joc intre dvs și membrul cu numele de utilizator "SmileyEyes75".

Vă rugăm daca puteti sa ne ajutati in investigația noastră cu orice explicații care ar putea fi relevante preocupărilor amintite de mai sus? Dacă știți orice motiv de ce aceste activitati ar trebui să fie evidente în contul dvs., vă rugăm să informati cu privire la acestea?

Odata ce primim răspunsul dumneavoastră, vom fi în măsură să continuam investigația noastră.

Multumim pentru cooperare.

Salutari,

Echipa de Operațiuni
perations@cassava.net" style="font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 20.51999855041504px;">operations@cassava.net

Maggerholm
Maggerholms billede

wav

Laughing out loud

Tongue

Flot 888.

Det kører for jer.

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

Ovenstående er sådan set bare et std. svar

Der står:

Kære Christian, Del vil kontakte Operations Team 888.ro på din konto med brugernavnet "DronkSun". Vi har bemærket, at din konto er blevet deaktiveret synes at have været udveksling af oplysninger med andre medlemmer med henblik på at opnå en urimelig fordel. Dette er strengt forbudt, og er imod de vilkår og betingelser for beskyttelse af vores platform og vores medlemmer kan dette ikke være toleratpe ethvert websted ejes eller drives af os. Vi har fundet mønstre af spil mellem dig og medlem med brugernavnet "SmileyEyes75". Venligst, hvis du kan hjælpe os med vores undersøgelse nogen forklaringer, der måtte blive relevante bekymringer ovennævnte? Hvis du kender nogen grund til, at disse aktiviteter bør være tydelig i din konto, skal du oplyse om dem? Når vi har modtaget dit svar, vil vi være i stand til at fortsætte vores undersøgelse. Tak for dit samarbejde. Hilsen, Operations Team