Kampagne: Football Fever hos Bet365

4 svar [Seneste indlæg]
DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Status: Offline
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Der er kun nogle få dage til fodbold EM går i gang, og det skal selvfølgelig markeres. Der er imidlertid ikke nogen, som har sagt, at fodbold og poker er uforenelige, så derfor er der Football Fever hos Bet365 helt frem til den 10. juli.

Du kan allerede nu begynde at udføre både daglige og ugentlige missioner, som kan give dig adgang til gigantiske freerolls med i alt €100.000 i præmiepuljerne

De første missioner er nemlig i gang, og der er billetter til de såkaldte Kick-Off First Half Freerolls på højkant. Her kan du hver dag spille med om 750 pladser i Second Half Freeroll, som spilles fredag den 10. juni med €15.000 i puljen.

Sådan kommer du med:

• Spil 30 cash-hænder i NLHE eller 6+ hold'em (daglig)
  • Indbetal €10 og spil 10 cash-hænder (en gang)

Spil Football Fever hos Bet365 - KLIK HER! Husk at Bet365 Poker giver op til €100 i bonus til nye spillere

Masser af missioner

Det slutter som nævnt ikke den 10. juni, for derefter følger nemlig en hel måned med daglige missioner, som giver dig adgang til en freeroll. Der er er hele €1.000 på højkant hver eneste dag i Bet365s Fever Freerolls, og de kan blive din adgang til mere. Det vender vi lige tilbage til.

Hver dag i ugen har sin helt egen mission, men fælles for dem alle er, at du skal spille tre Sit & Gos til €1 eller mere. Derudover skal du eksempelvis lørdag se floppet i 30 cash-hænder og søndag skal du deltage i en planlagt turnering til €5 eller mere.

Som nævnt kan disse daglige freerolls blive til meget mere, og når du har spillet fem af dem, får du adgang til den store Fever Finale Freeroll, som spilles den 10. juli kl. 20.00 med hele €25.000 i præmiepuljen. Kommer du lidt sent i gang, kan du også komme med i finalen ved at lave en indbetaling på mindst €10 og spille en Fever Freeroll mellem den 2. og 10. juli.

Opret din spillekonto hos Bet365 Poker i dag, hvis du ikke allerede har gjort det. Klik på knappen ovenfor for at komme direkte ind på Bet365s hjemmeside. Nye spillere får op til €100 i velkomstbonus.

God fornøjelse!

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

Maggerholm
Maggerholms billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

Nu er jeg langt fra fodboldekspert, eller særlig fodboldinteresseret, meeen der er da vist ikke godt en måned til EM starter??

Så eftersom første dato i kampagnebeskrivelsen er forkert, så tillader jeg mig at være meget i tvivl om, hvornår de mener 10. Juli, og hvornår de mener 10. Juni. Sad

Det lader til at være standard for pokersites at de har svært ved datoer, tidspunkter og konsistente detaljer generelt.

DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Jeg tror nu, at dato'erne er gode nok. Det er bare formuleringen "godt en måned til", der ikke er helt korrekt.

Maggerholm
Maggerholms billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

DrunkSon skrev:

Jeg tror nu, at dato'erne er gode nok. Det er bare formuleringen "godt en måned til", der ikke er helt korrekt.

Vi krydser fingre. Smile

Worm
Worms billede
Titel: Texas Ranger
Forum indlæg: 1186
Modtaget: 28
Medlem siden: 18/05/2009
Blogger ikon

Det er mig, der har skrevet den (i DrunkSons navn, da det nu engang er ham, der plejer at spytte kampagner ud). Af en eller anden årsag havde jeg fået ind i mit hoved at EM starter den 10 juli, og ikke den 10 juni. Sådan kan det gå, når man har flyttet sig lidt geografisk fra begivenhederne.

Som DrunkSon siger, så var det bare den lidt kiksede formulering i starten, der var problemet. Den er rettet nu. Alle andre datoer er korrekte.

Beklager Smile

Do not meddle in the affairs of dragons - for you are chrunchy and good with ketchup.

Do not meddle in the affairs of dragons - for you are chrunchy and good with ketchup.