888 rakeback

2 svar [Seneste indlæg]
svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Titel: Texas Ranger
Forum indlæg: 1969
Modtaget: 531
Medlem siden: 27/06/2009
Status: Offline
Blogger ikon

Hej TXpere

Tak for en hyggelig TXP tour igår ... Jeg havde god tid til sidst og sad derfor og klikkede random rundt på min 888 konto ...

Jeg har ikke tænkt videre over rakeback imens jeg spillede der, men bare tænkt at der jo nok er noget via rewardsystem og det er nok ikke så langt fra stars oa. pga konkurrencen ..... raken en jo ikke lavere osv ... så jeg har ikke satmig ind i det ....

Jeg går så ind i mine point osv og kan se at jeg kan veksle min reward point til 79 kr ..... altså lidt over 12 $

I min HM kan jeg se at jeg har raket 472$ siden jeg startede mit SNG projekt......  er der noget jeg misser her eller giver 888 kun 2 % rakeback .... ??

Jeg har bronzestatus hvis det betyder noget ... 

When you know you suck, you can work and improve

DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Selvtak, det var hyggeligt. I hvertfald lige til jeg skubbede min A8 efter at du havde bettet, og endelig havde en hånd (AA) Big smile

Jeg tror desværre, at du har ret mht. rakeback. Man skal vist minimum ha' optjent nok points til at cash'e 60kr. ud, og dertil er jeg ikke nået endnu, selvom jeg fortrinsvis spiller på 888.

Du kan se deres reward program her.

Som jeg læser det, så får man 2,50% tilbage, hvis man er Bronze.

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

svennobassovitz
svennobassovitzs billede
Titel: Texas Ranger
Forum indlæg: 1969
Modtaget: 531
Medlem siden: 27/06/2009
Blogger ikon

Det var vist cold deck på tidspunkt .... Men jeg kan da godt afsløre at jeg havde klikket en del med hænder der var svagere end A8 så det var fint spillet ..

Bare ul ....

Ang rakeback .... fint nok , men det virker bare som meget lidt, når raken ikke er lavere end stars ....

Man skal ihvertilfælde ikke basere meget af sin indtjening på rb Smile