888 Poker og deres reward program

2 svar [Seneste indlæg]
sabro32
sabro32s billede
Titel: Sheriff
Forum indlæg: 376
Modtaget: 96
Medlem siden: 30/03/2012
Status: Offline

Hvad sker der for deres reward program ??  har texas poker nogle info om det?

Nogle dage siden fik jeg en mail om at deres reward tours kun var for danskere nu , i går da jeg loggede på var der en box

under tour der sagde poker club men uden tours i , nu til morgen er deres reward program box tilbage men også helt tom

for tours .

Har læst andre steder der kommer helt nyt reward program hvor man ikke kun stiger i grader ved at spille poker , men at der kommer

forskellige udfordringer .

Nogle der ved eller har hørt hvornår det bliver implanteret i den danske klient .

DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Jeg har ikke fået andre oplysninger end dig. Jeg har også kun læst den mail, de har sendt, men ikke kigget mere på det.

Jeg under søger det, så snart jeg får tid.

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Jeg kan se, at der er kommet en "Knap", der hedder Poker Club, og under den ligger de turneringer, der før lå under Reward-knappen.

Jeg ved ikke, om der er de turneringer, de lovede i deres mail.