5000 $ på 6 måneder

2 svar [Seneste indlæg]
SarumanTheWhite
SarumanTheWhites billede
Titel: Cowboy
Forum indlæg: 92
Modtaget: 14
Medlem siden: 25/04/2015
Status: Offline

Hejsa alle, jeg har spillet en del kval tours til SM inde på pokerstars hvor jeg fra den 25/2-2016 og til i dag d 25/3 2016 har vundet 8 billetter til en værdi af 215 $ pr stk.

Jeg er ikke 100 % på hvor stort overskudet er på netop disse da andre tours tæller med inde på OPR.

Net profit for februar og marts er pt 1200 $ efter at have smidt 215 på deres store Sunday Million.

Nå men tilbage til hvad det hele drejer sig om så vil mit mål her fra d 1/4 være at ramme en profit på 5000 $ på 6 måneder kun ved disse tours da de er gået rigtig rigtig godt for mig og hvor jeg desværre har smidt lidt andre steder heriblandt da jeg spillede deres store Sunday Million som er langt over mit normale level/buyin.

Grunden til dette indslag er først og fremmest at sætte mig selv nogle mål, derefter tror jeg at jeg vil være mere motiveret via dette indlæg og en deadline og ydermere savner jeg desværre rigtig meget liv herinde.

Sidst jeg gjorde brug af siden var der meget mere gang i den herinde, og jeg vil rigtig gerne gøre mit for at få mere gang i tingene Smile

Hvis nogen har input er folk meget meget velkomne Smile

Specielt til hvordan man kan tracke et nøjagtigt net profit på disse da jeg ikke kan få min PT4 til det, eller hvis der er andre måder at holde en nøjagtig score på overkudet da jeg ellers er ude i at notere hvor meget jeg har brugt i buyin rebuys og addons og winnings manuelt på papir (er desværre PT4/HEM2 donk)

Som sagt så starter jeg op den 1/4-2016 good luck at the tables all mvh Michael

bjorna1980
bjorna1980s billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 5241
Modtaget: 1130
Medlem siden: 27/04/2007
TXP HU Champ 2012 ikon

Jeg har igennem årene oprettet mange af disse projekttråde, og min erfaring er at det er vigtigt at man har nogle mål at gå efter.

For at bevare motivationen er det også vigtigt at der er en bagkant på projektet, som ikke er alt for langt ude i fremtiden. Om det er 6 måneder for dig ved jeg ikke. Det har du nok selv en bedre fornemmelse af. Jeg ved bare hvor svært det kan være at opdatere sådan en tråd når man løber ind i dårlig varians (det vil ske!). Dette punkt har jeg ofte fejlet på, og det er også derfor at det er et meget kortsigtigt projekt jeg har lavet i min seneste tråd. 6 måneder ville være for lang tid for mig, og jeg tænker at du måske kan opstille nogle delmål. der gør projektet meget mere overskueligt i de dårlige perioder.

Nå ja.... held og lykke med det Smile

SarumanTheWhite
SarumanTheWhites billede
Titel: Cowboy
Forum indlæg: 92
Modtaget: 14
Medlem siden: 25/04/2015

Tak for input, nu hvor du skriver det så kan jeg se hvad du mener og du har sikkert ret.

Der må så være det delmål, at jeg skal nå 1000 $ pr måned og så må jeg tage den derfra Smile

Overvejer et NL5 $ projekt herinde også som jeg lige er gået i gamg med, men tror måske det bliver for meget og evt skulle det bare være lidt for sjovt Smile