$200 WPT kval på Paradise i nat kl 02.00

6 svar [Seneste indlæg]
Crasha
Crashas billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 2461
Modtaget: 319
Medlem siden: 16/08/2005
Status: Offline

Jeg har endnu en gang været så dum at være med i en qualifier (i baggrunden mens jeg spiller cashgame) som jeg intet har undersøgt om før vi går i gang. Jeg hamrede 4 dejlige $i en rebuy+addon turnering på Paradise Poker og har nu bare at stille op kl 2 i nat til den $200 som 6 deltagere var så heldige at få adgang til...

Første præmien er en 13.500 WPT Foxwoods plads, så mon ikke den skal have et seriøst shot? I hvert fald poster jeg resultatet i denne post en gang i nat :P

Crash

"If you can't do great things, do little things in a great way"

Crasha
Crashas billede

Argh, aaargh ... aaaargh ....

en 4. plads og $1235 blev det til .... men ingen billet til WPT Crash der ellers lå pænt som 2. chipleader da vi er 4 tilbage (der var 2 WPT-pladser) .... så SKAL man jo lige ud og stjæle de enorme blinds med den ædle hånd, 89 off, fra SB (da BB er temmelig tight) ... han viser så stolt AK og hamrer stakkels Crash godt i knæ. Vel nok den eneste DECIDEREDE "fejl", jeg laver i den turnering - og den kostede mig sgu nok et sæde der ellers så mere og mere realistisk ud. Jeg vil hoppe i kanen og glæde mig på vegne af de to der kvalificerede sig .... ehm NEJ

Goodnight Texaspoker.dk - where ever you are

Crash

Crasha
Crashas billede

Hmm .... det er med en vis splittethed, at jeg nu atter har kvalificeret mig til selvsamme WPT-kval .... ved ikke om jeg helt er kommet mig efter sidste gang.

I hvert fald går den i gang nu her kl 02.00, og jeg rapporterer selvfølgelig om udfaldet Wink :roll: Laughing out loud :?

Crash

Sheriffen
Sheriffens billede
Titel: Bounty Hunter
Forum indlæg: 795
Modtaget: 0
Medlem siden: 31/08/2005
Pioneer ikon

Jamen held og lykke denne gang så Chrash! Wink

Jeg har selv en WTP-kval. ticket der ligger og venter... Jeg fik den ved at vinde én af de gratis turneringer PokerRoom giver nye sign-ups, men tror næsten lige jeg venter til Eriqe kommer hjem fra vegas... Så har jeg lige en rådgiver ved siden Smile Og én til at fyre al frustrationen over på Laughing out loud

Glæder mig til at høre at om du tog billetten med fuldt hus, 8eren over 9ere :P

GL! SHeRif1.

Crasha
Crashas billede

Ligger på en 11. af 29 pt chef, så det er ok :?

Men lad os se om 8 ´erne (over 9 ´erne) holder denne gang ... der er atter to sæder på spil Wink

Crash

Crasha
Crashas billede

13. plads .... smider mine 4-5 BB´ ind i midten fra sen midle position med J3s og håber at kunne øge min stack væsentligt ved et steal .... tror lige den er hjemme .... der foldes til BB, der caller og viser QQ :? Crying

Jeg prøver sgu igen i aften Evil

Crash

Crasha
Crashas billede

Så har jeg sgu gjort det igen - kvalificeret mig til endnu en $200 WPT kval uden at tjekke hvornår main event går i luften. Det gør den så i morgen nat - selvsamme morgen nat, hvor jeg får besøg af en russisk poker-kammi, der nok ikke tager et "nej" for gode varer. Der skal med andre ord DRIKKES (sikkert VODKA) Laughing out loud

Denne gang har gamle Crash sgu jogget godt og grundigt i spinaten. Vender tilbage med "løsningen" :roll:

Crash :roll: