Målsætning for 2014 (poker)

Ingen svar
DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Status: Offline
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Når man starter på et nyt år, så er man altid positiv, og har en masse forventninger/forhåbninger til året. Derfor sætter man sig tit en masse (urealistiske) mål. Målene er som sådan ikke urealistiske, for man tror jo selv på dem, men det er bare sjældent de holder.

Jeg har selv været god til at sætte mig en masse mål, og fejler somregel også på de fleste, så i år vil jeg prøve noget nyt. Kun få mål.

Året 2014 vil være året, hvor jeg kun satser på Pot-Limit Omaha High/Low, primært cash game. Derfor har jeg heller ingen SnG eller turneringsmål.

1. Kontantmål
Være vindende på PLO10 H/L med en BB/100 på minimum 15.
Være vindende på PLO25 H/L med en BB/100 på minimum 10.

Sværhedsgrad: 80.

2. Review
Før hver session gennemgås sidste sessions 3 største tabte hænder og også gerne de 3 vindende.

Sværhedsgrad: 75.

3. Uddannelse
Læs Pol-Limit Omaha 8 Revealed (skrevet af Dan Deppen) igen og igen, indtil den er forstået.
Se så mange videoer, som muligt.

Sværhedsgrad: 60.

4. Sessionsmål
Spil kortere sessions, spil mere koncentreret, spil kun når lysten er der.
Spil ingen eftermiddags sessioner.

Sværhedsgrad: 65.

5. Sociale mål
Deltage i TXP Malta 2014 turen.
Deltage i MrNielsen's Julebal.

Sværhedsgrad: 10.

Alt andet end PLO8 vil jeg spille for sjov/hygge (PLO8 er også for sjov/hygge, men på en alvorlig måde), og har derfor ingen mål for dette.

Har I andre nogle mål I tør dele med os andre?

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness