Juni 2016

3 svar [Seneste indlæg]
DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Status: Offline
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Da jeg tager på ferie nu, så bliver det ikke til mere poker for mit vedkommende i denne måned, og jeg kan gøre status.

Min konto hos 888 er jo blevet lukket, og jeg venter stadig på svar fra dem.

Da 888 var det sted, jeg spillede mest, og der hvor jeg kørte mit PLO8 Super Turbo DoN's projekt, så er det ikke blevet til så mange SnG's i denne måned.

Kun 37 har jeg fået spillet, og en del af dem var 10$ SnG'er, som endte skidt, hvilket har gjort, at overskudet er igen blevet mindre.

PLO HiLo Cash

Ingen cash hænder spillet..

NLHE Cash

Da jeg ikke rigtig har vidst, hvad jeg skulle spille, når nu jeg ikke kunne spille PLO8 SnG'er, så har jeg istedet spillet en del cash gamg Zap hænder. Over 4.000 hænder er det blevet til, og det har givet et lille overskud.

Plus 33kr.

Turneringer + SnG's

Ikke noget specielt at bemærke, bortset fra en enkelt vundet TXP turnering Wink

Plus 37kr.

PLO8 Super turbo DoN's projekt samlet for året

Bonus m.m.

Bonus kommer fra en fodbold freeroll på 888, hvor jeg vandt 50kr + er freebet.

Plus 267kr.

2016 samlet

Cash games 169,41kr.
Turneringer 328,20kr.
Bonus 2.909,53kr.
Ialt 3.407,14kr.

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 5605
Modtaget: 488
Medlem siden: 23/11/2009
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

Efter at ha' været nede omkring 12$ på kontoen på 888, er jeg nu kommet lidt op igen, så jeg nu har lidt over 40$.

Jeg har spillet en hel del "fodbold freerolls", og har cashet i de fleste af dem. Tror jeg har misset en tre stykker totalt.

Udover det er det blevet til en Tallin 30$ billet (se post i min 888-tråd), og den håber jeg kan omsættes til en plads i live touren.

Spiller fortsat kun på 888.

Tallin tournament blev desværre aflyst, og jeg fik i stedet 30$ ind på kontoen. Den er nu lige under 90$.

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

Maggerholm
Maggerholms billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

Jeg fik fyret nogle freespins af idag inden jeg fik gjort kontoen op, så lidt af overskuddet skulle nok have hørt til Juli måned istedet. Smile

Men det blev til +93,42kr. Smile

EDIT: Havde glemt, jeg havde oprettet mig hos Winamax i maj, så der er lige justering af maj, og dermed også juni måned.

Så juni endte istedet i -100,00kr

Dobbelt EDIT: Winamax drillede stadig, så Juni måneds overskud blev +93,47kr.

SatansYngel
SatansYngels billede
Titel: Texas Ranger
Forum indlæg: 1319
Modtaget: 284
Medlem siden: 24/06/2012

Endte måneden emd et minus på kr. 27. Alt i alt godkendt i en måned hvor hovedfokus var at arbejde

Satans Yngel på FB

Satans Yngel på FB