Juli 2016

2 svar [Seneste indlæg]
DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Status: Offline
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

De er ikke blevet til meget poker for mit vedkommende i juli måned, da jeg var på ferie de første 2 uger af måneden, og de sidste 2 uger er brugt på andre aktiviteter.

En glædelig nyhed for mig er, at min konto hos 888 er blevet åbnet igen, så nu kan jeg igen spille med i turneringer og fortsætte med min PLO8 Super Turbo DoN's projekt. Det er dog kun blevet til 2 SnG'er. En vundet og en tabt.

PLO HiLo Cash

Ingen cash hænder spillet..

NLHE Cash

De cash game hænder jeg har spillet er alle spillet som Snap/Zap hænder på DanskeSpil eller hos 888, og har givet et lille underskud.

Minus 60kr.

Turneringer + SnG's

Ikke noget specielt at bemærke, dog er der et lille overskud Wink

Plus 190kr.

PLO8 Super turbo DoN's projekt samlet for året

Bonus m.m.

Bonus kommer fra leaderboard præmie fra DanskeSpil Juli Cuppen.

Plus 50kr.

2016 samlet

Cash games -17,51kr.
Turneringer 497,67kr.
Bonus 2959,53kr.
Ialt 3.439,69kr.

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 5605
Modtaget: 488
Medlem siden: 23/11/2009
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

Juli er ikke helt ovre for mit vedkommende, men jeg vil alligevel skrive lidt alligevel.

Der er kun et par små tours tilbage som ikke kan rykke ret meget.

Jeg har fået spillet en del, så tak til det fantastiske danske grønne vintervejr for det. Jeg er ikke langt fra Copper status på 888.

Jeg har givet den et par alternative skud, således spillet et par tours udenfor min BRM, hvis man kan kalde den det da jeg ikke fører decideret regnskab, og det er gået meget op og ned.

Inden aftenens sidste tours er rullen blevet høvlet op i cirka 176$, og jeg fortsætter forhåbentligt den vej.

Jeg har dog været lidt længere op, men det virker som om jeg er kommet til et dødpunkt, hvor det står og kører meget op og ned.

Det er blevet til en del DoNs, men jeg burde holde mig fra dem, eller i hvert fald ikke spille så mange af dem, da det er super turbo, som jeg egentlig slet ikke bryder mig om.

Jeg vandt en 12$ billet som desværre ikke blev omsat i mere, og jeg har prøvet et par 5$ tours som jeg har vundet lidt i.

Alt i alt en ok måned, og jeg agter at blive rved med at spille 1-2$ tours med få afvigelser indtil rullen er blevet noget større. Hvor langt jeg vil gå op ved jeg ikke rigtigt endnu, men jeg burde jo gå langt op.

Vi ser hvad der sker....

Har spillet 4-5 tours efter jeg skrev dette indlæg, og det har kostet mig i alt 2$.

Så jeg ender lige under 174$. Jeg fik virkelig dårlige kort og ramte intet i dag, så jeg er vel glad for det ikke gik værre.

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

Maggerholm
Maggerholms billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

Juli har været god grundet ekstra value i DS, og et "missclick" på en automat på Vegas.dk.

Skulle have været et spin til minimum indsats, men blev et 30kr's rul, der gav "stor gevinst", som de kalder det.

Det gav 648kr. Smile

Så resultatet for Juli er +2362,18kr.