August 2016

6 svar [Seneste indlæg]
DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Status: Offline
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Igen en måned, hvor det ikke er blevet til meget poker for mit vedkommende.

Tiden har ikke været der, og derfor er det mest blevet til korte cash game sessioner, som bestemt ikke er godt for min rulle.

Kun 11 PLO8 SnG's er det blevet til, så der er ikke den store ændring i mit PLO8 Super Turbo DoN's projekt.

Denne måned har været årets hidtil værste måned, men heldigvis er det kun anden måned med underskud Smile

PLO HiLo Cash

Ingen cash hænder spillet..

NLHE Cash

De cash game hænder jeg har spillet er alle spillet som Snap/Zap hænder på DanskeSpil eller hos 888. Cash game er bare ikke mig, men jeg har svært ved at lade være Smile

Minus 578kr.

Turneringer + SnG's

Også turneringer og SnG's har givet underskud denne måned. Der har manglet fokus, når jeg har spillet.

Minus 110kr.

PLO8 Super turbo DoN's projekt samlet for året

Bonus m.m.

Bonus kommer fra DanskeSpil.

Plus 80kr.

2016 samlet

Cash games -533,11kr.
Turneringer 358,93kr.
Bonus 3.039,53kr.
Ialt 2.865,35kr.

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

TXPConverter - Formatering af Hand Histories. Tjek også min personlige side Massage4Wellness

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 5605
Modtaget: 488
Medlem siden: 23/11/2009
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

August. En meget blandet måned.

Største tab: Min farmor. Hun nåede dog at blive 101, så det var vel at forvente snart, men alligevel træls.

Største gevinst: At jeg har hevet 1000 kr ud fra rullen, og for en gangs skyld rent faktisk købt noget for vundne penge.

Spillet har været ret blandet, hvor den seneste tid har været lidt turbulent, men dog med et par ITM's.

Rullen er på omkring 148$, så jeg er tilbage på 1$ tours, men dem er der heldigvis nogle stykker af, så der er lidt at arbejde med. Jeg har droppet DoNs lidt, det er simpelthen FOR lotto-agtigt. Jeg har skrevet til 888 med et par forslag ang. DoNs, så må vi se om de gider lytte.

Jeg vil fortsætte med MTTs i 1$-klassen indtil rullen er 200, osv.

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

SatansYngel
SatansYngels billede
Titel: Texas Ranger
Forum indlæg: 1319
Modtaget: 284
Medlem siden: 24/06/2012

Har præsteret et overskud på ca. kr. 80 i august til trods for useriøst tilgang til pokeren. Tiden og lysten har ikke været der og det ved jeg med mig selv at det er en dårlig kombi.

Satans Yngel på FB

Satans Yngel på FB

Olando
Olandos billede
Forum indlæg: 4083
Modtaget: 245
Medlem siden: 22/04/2007
Blogger ikon

@ Drunk

Jeg undres over at du kan have opnået så stor bonus/RB når jeg ser på antallet af spillede hænder og stakes. Umiddelbart ser du ikke ud til at rake meget og alligevel har du kr. 3.000 i bonus på 8 måneder. Hvad regner du med ud over rake/cash back?

Chuck Norris' hånd er den eneste hånd, der kan slå en Royal Flush

Olando
Olandos billede
Forum indlæg: 4083
Modtaget: 245
Medlem siden: 22/04/2007
Blogger ikon

August:

33 SnG spillet. ROI 21,77%
Resultat +$18,72

336 cash hænder spillet
Resultat - $36,74

Andet:
Pokeraften sammen med Panther og Munof. Vi delte indtægter og udgifter, og vi kom ud med et samlet overskud på ca. kr. 3-3.500. Vi grillede og bællede rødvin og øl og så gjorde det ikke så meget at Panther først røg ud som nr. 8 i en 10$ Big på stars. I øvrigt var han foran med QQ vs AJ...

DrunkSon
DrunkSons billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9933
Modtaget: 1543
Medlem siden: 22/07/2008
Moderator ikon
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Olando skrev:

@ Drunk

Jeg undres over at du kan have opnået så stor bonus/RB når jeg ser på antallet af spillede hænder og stakes. Umiddelbart ser du ikke ud til at rake meget og alligevel har du kr. 3.000 i bonus på 8 måneder. Hvad regner du med ud over rake/cash back?

Det er helt korrekt spottet Olando. Bonus'en stammer ikke fra rakeback (jeg tror faktisk ikke, at jeg har fået noget rakeback Sad )

Det jeg skriver ind under bonus, det er f.eks. leaderboard gevinster fra vores Cups, eller hvis der er et sted, hvor man kan få gratis penge. F.eks. har DanskeSpil nogen gange et tilbud, hvor man kan få 25kr. gratis.

Maggerholm
Maggerholms billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

Ferie i august betød ikke så meget poker.

Får lige presset regnskabet for måneden op på +102,09kr.