Unibet 100kr risikofrit via mobilapp

12 svar [Seneste indlæg]
Maggerholm
Maggerholms billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 3199
Modtaget: 656
Medlem siden: 11/02/2012
Status: Offline
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

Jeg er stødt på dette tilbud:

Er du ny kunde eller har du blot ikke fået prøvet mobiltjenesten af, tilbyder vi dig lige nu et ganskerisikofrit spil hos Unibet på 100 kroner!
Det er ganske let. Spil for mindst 100 kroner på din mobiltelefon på et hvilket som helst kamp i en valgfri sport, og vi tilbagebetaler de 100 kroner indenfor 2 arbejdsdage, hvis dit spil er tabt. Simpelt!Placer dine indsatser nu på m.unibet.dk!

Der er følgende:

Regler og vilkår: 

• Tilbuddet gælder kun det første spil du placerer via din telefon, iPad eller andre tablets.
  • Du er nødt til at spille for mindst 100 DKK for at kvalificere dig til bonussen.
  • Dit spil bliver refunderet, hvis spillet er tabt.
  • Bonussen udbetales senest 2 arbejdsdage efter spillet er afgjort.
  • Unibet forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt at ændre eller afbryde kampagnen.
  • Unibets generelle vilkår og betingelser er gældende.

Hvor finder jeg Unibets generelle regler og vilkår?

Det jeg er interesseret i er, om de returnerede 100kr, er "frie", eller er blevet et bonusbeløb der skal gennemspilles før de frit kan hæves, eller bruges til poker.

Og kan mit "første spil", godt indeholde en kombination af udfald?

Altså resultater af flere kampe.

(Ja jeg er betting noob, og spiller kun ved sådanne tilbud).

daddyo
daddyos billede
Forum indlæg: 2170
Modtaget: 386
Medlem siden: 04/11/2007
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Tak for at gøre mig opmærksom på dette tilbud

Har været i kontakt med deres livechat, og det skal bare være odds 1,20 mindst.

Der er ingen krav på de penge man får tilbagebetalt, da det er en kampagne og ikke en bonus. Cash

Jeg skal da helt sikkert prøve.

ja, jeg er en fisk, men det er en del af min gameplan

Maggerholm
Maggerholms billede
TXP Liga Vinder 2013 ikon TXP Cup Vinder ikon Bom League 2 2013 ikon Unibet Open Cup Vinder ikon

daddyo skrev:

Tak for at gøre mig opmærksom på dette tilbud

Har været i kontakt med deres livechat, og det skal bare være odds 1,20 mindst.

Der er ingen krav på de penge man får tilbagebetalt, da det er en kampagne og ikke en bonus. Cash

Jeg skal da helt sikkert prøve.

Skulle det være en enkelt kamp?

Eller må man godt kombinere?

Og hvis man må er det så det samlede bet der skal være over odds 1.20, eller skal hver enkel kamp?

daddyo
daddyos billede
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Samlet bet over odds 1,20

Og takket være Newcastle skal jeg nu have mine penge retur i stedet for at få 500 Kr ud af det Sad

BJK1971
BJK1971s billede
Titel: Texas Ranger
Forum indlæg: 1590
Modtaget: 295
Medlem siden: 04/03/2011
TXP Cup Vinder ikon

Jamen så vil jeg da også have de gratis penge Cash

BJK1971
BJK1971s billede
TXP Cup Vinder ikon

kan sgu ikke helt finde ud af at lave den der pin....

Maggerholm
Maggerholms billede

BJK1971 skrev:

kan sgu ikke helt finde ud af at lave den der pin....

Jeg brugte bare mit password fra før NemID.

BJK1971
BJK1971s billede
TXP Cup Vinder ikon

ja det skrev supporten også i e-mailen, men da jeg veksler mellem nogle stykker kan jeg selvfølgelig ikke huske det Puzzled

Ringede til support for at få en ny midlertidig adgangskode, men da de dansktalende medarbejdere var gået hjem havde han ikke autorisation til det.... Han lød heller ikke til at forstå hvad nem-Id er.... Well har sat ind til det gratis væddemål og må så have fat i supporten igen i morgen Smile

BJK1971
BJK1971s billede
TXP Cup Vinder ikon

Øv, nu har jeg så fået lavet in pin, men den indbetaling jeg lavede i aftes kan man ikke se på mobilen, og jeg havde eller tænkt mig at lave en ordentlig syg odds.... Skal man flytte mønterne og hvor gør man det fra Quest

Maggerholm
Maggerholms billede

BJK1971 skrev:

Øv, nu har jeg så fået lavet in pin, men den indbetaling jeg lavede i aftes kan man ikke se på mobilen, og jeg havde eller tænkt mig at lave en ordentlig syg odds.... Skal man flytte mønterne og hvor gør man det fra Quest

Jeg skulle bare logge ind, og så var der samme beløb på iPad som der var på kontoen fra computeren.

Mine 100kr, blev iøvrigt til 815kr, takket være Sonne10S' tip om NHL ishockey. Cash

BJK1971
BJK1971s billede
TXP Cup Vinder ikon

Fik fat i dem på live chatten og de forklarede at jeg skulle slette cookies og midlertidige internetfiler på mobilos (samsung galaxy sII) med lige lidt hjælper det.....arrrg

BJK1971
BJK1971s billede
TXP Cup Vinder ikon

nu vil jeg skide unibets mobilapplikation et stykke og deres bonus oveni - jeg smider de 100 kr på Chelsea og United Stare

daddyo
daddyos billede
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

Jeg brugte slet ikke appen, men gik ind på deres side gennem mobilos. Har fået mine 100 kroner tilbage.

Tror jeg vil prøve denne her også.

Den er fra Nordic Bet.

Nytår betyder ny begyndelse, så hvorfor ikke begynde året med at spille via mobilen for første gang i år? På den måde har du altid spændingen fra kampene med dig, hvorend du befinder dig!

Som en speciel velkomst til vores mobiltjeneste, giver vi dig et 50 kr. risikofrit bet via mobilen, mellem d. 21.01.2013 og 27.01.2013. For at modtage det, skal du bare indtaste koden TRYMOBILE13 i bonuskodefeltet. Derefter kan du spille på lige den kamp du har lyst til. Og hvis den kamp taber, får du pengene igen!