Superligaen 2013/14

62 svar [Seneste indlæg]
PNM
PNMs billede
Titel: Senator
Forum indlæg: 4973
Modtaget: 503
Medlem siden: 01/09/2012
Status: Offline

Hvad siger de kloge. Nogle bud på et langtidsbet. Hvem bliver oppe og hvem ryger ned.

Hvem vinder samlet osv..  Bliver Viborg og FC Vestsjælland oppe..

# Klub K V U T Mål Point
1 Brøndby IF 0-0
2 AGF 0-0
3 OB 0-0
4 Viborg 0-0
5 AaB 0-0
6 Esbjerg fb 0-0
7 FC Nordsjælland 0-0
8 Randers FC 0-0
9 FC Vestsjælland 0-0
10 FC Midtjylland 0-0
11 FC København 0-0
12 Sønderjyske 0-0

Tror Viborg de bliver oppe, men tvivler lidt på FCV !

Måske Randers og FCV..

Hvad siger du?

Tidligt oppe og har masser af lyst til livet. Byd mig på en kop kaffe og du får mig til at smile.

Tidligt oppe og har masser af lyst til livet. Byd mig på en kop kaffe og du får mig til at smile.

andrewdk
andrewdks billede
Forum indlæg: 5852
Modtaget: 1218
Medlem siden: 10/05/2007
Blogger ikon

Vestsjælland har fået tilføjet nogle gode spillere, og jeg ser dem som et stærkere hold end Viborg.
Jeg tror Viborg og SønderjyskE rykker ned, men FCM og AaB tror jeg også kan risikere at blive en del af den kamp.

Mesterskabet bliver igen FCKs uden nævneværdig konkurrence.

Brøndby bliver desværre ikke en del af nedrykningskampen i år, men de ender nummer 6-8

AGF napper med mine farvede briller en 3-4 plads

Sæsonens flop bliver FC Midtjylland - jeg synes ikke de ser stærke ud.

I hope to break even this week. I need the money

Ender
Enders billede
Titel: Guvenor
Forum indlæg: 9250
Modtaget: 649
Medlem siden: 27/10/2005
Pioneer ikon
Blogger ikon

Jeg tror ikke Brøndby bliver en af nedrykningkandidatterne i år, men AGF kunne meget vel ske at blive det, hvis de ikke har fået hentet en der kan få scoret nogle kasser. foråret var jo en mindre katastrofe for dem. Sad

Randers tvivler jeg meget på bliver en nedrykningskandidat.

Vibrog, Sønderjyske og Jardes hold Esbjerg, får det nok svært, ligesom Mazters MidtJylland kan få lidt problemer. Wink

FCK er favorit til at vinde igen i år og FCN tager nok anden pladsen, mens der er en række hold der må kæmpe om tredjepladsen....

More live games PLZ.

More live games PLZ.

MarcPolo
MarcPolos billede
Titel: Texas Ranger
Forum indlæg: 1418
Modtaget: 54
Medlem siden: 18/04/2007
Blogger ikon

Jeg tror faktisk det bliver en lidt halv-kedelig superliga i år - Ikke den store spænding og uden de store profiler.

FCK tager mesterskabet - Selv uden Cornelius er de landest suverent bedste hold og mon ikke de komme med et par kvalitets indkøb inden vinduet lukker.

Viborg og Vestsjælland tager retur til 1. division. Viborg er det klart svageste hold og får det svært i Superligaen - Deres store "stjerne" Thomas Dalgaard skal virkelig score mål på samlebånd for at de har en chance, og skulle det ske, bliver han nok solgt i vinterpausen. Vestsjælland er ved at blive et fornuftigt hold med flere gode indkøb, men grundstammen på holdet er et stykke under Superligaen og de får det meget svært også. Dog har jeg hørt fra pålidelige kilder at der skulle komme 2-3 nye spillere mere, så kunne de måske godt kæmpe med om 9-10 pladsen.

Det mest interessante spil i min bog er i år, hvem der tager målscoretitlen. Jeg synes ikke der er en klar favorit, selvom bookmakerne mener det.

De fleste har Cesar Santin som favorit til odds 6 (BET365) Han store styrke er at han spiller på det suverent bedste hold i ligaen og at han sparker alle straffespark - Han lavede 11 mål i sidste sæson. Bookmakernes andre favoritter er Simon Makinok (Odds 9) Nikolaj Jørgensen (Odds 11) Morten Nordstrand (Odds 11) og Ronnie Schwartz (Odds 12). Topscoren bliver sandsynligvis en af disse 5, medmindre en af klubberne henter forstærkninger fra udlandet.

Outsidere til titel og frække spil kunne efter min mening være :

Thomas Dalgaard (Viborg) odds 16 - Han har tidligere vist at han kan score mål i superligaen og spiller på at hold hvor der ikke er andre til at score målene. Han ville dog med store sandsynlighed blive solgt i vinterpausen hvis han er den succes.

Jeppe Curth (AAB) odds 30 - Tidligere topscore i superligaen og får sandsynligvis tæt på fuld spilletid i år efter salget af Helenius

Mine 3 bedste moves : Bluffcall - Check/fold - Openmuck

RockogRul
RockogRuls billede
Forum indlæg: 1043
Modtaget: 158
Medlem siden: 01/07/2010

Jeg synes at den er rigtig svær. De to oprykkere hold har to rigtig gode trænere, som ved hvad det kræver for at spille overlevelses bold. Alligvel tror jeg at VIborg tager en af de to pladser ned.

På papiret er FC Midtjyllands startopstilling stadigvæk den 2 eller 3. bedste i ligaen. De har mistet Mads Albæk, men den plads overtager Petter Anderson formentlig og med en spiller som Izunna bagved er dette ikke den store katastrofe, tværtimod, da Izunna er mere defensiv orienteret. De kan blive udfordret på bredden og der må ikke komme for mange skader, før dette kan give bagslag. Derudover er Duncan kommet fint fra land med 4 scoringer i 4 træningskampe. Garanti for mål, hvis han er i form.

Piono Sisto erstatter Rilwan Hassan. Et super talent, der både kan udfordre og faktsik har mere blik for spillet end Rilwan. Super erstatning, han kunne nemt blive en efterårs prfil. Som ny stopper har de Patrick Baggard som eftersigende er et stort talent. Jeg ved ikke hvordan han spiller, men han er ny på top niveau og kan være ulvenes svageste led.

Jeg tror at FCM slutter i top 3 efter enten FCN eller FCK. Top 6 uden tvivl. Muligvis er der lidt værdi i at spille på FCN som mestre. FCK virker ikke særligt forstærket. I slutningen af foråret spillede de jammerligt og de mangler en målscorer. Olaf Melberg ved jeg ikke om er et godt køb. Håber det ikkeSmile

Derudover tror jeg faktisk at AGF får det rigtig svært. Jeg har ikke de store fidus til Larsen eller Lange. Altså der er en grund til at Lange har rendt rundt i Esbjerg stort set hele hans karriere. Han er vel garant for de der 8 mål på en sæson, hvor en angriber burde lave 13-15 scoringer. Jeg tror at AGFS situation afhænger lidt af om Kasper Sloth kommer igang igen. En virkelig dygtig spilfordeler. Derudver bankede Randers GF overbevisende 3-0. Der er altid jubel optimisme i Aarhus inden sæson start og hvert år skuffer de. En svag nedrykningsfavorit sammen med en helt klart nedrykker som værende Viborg.

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

daddyo
daddyos billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 2170
Modtaget: 386
Medlem siden: 04/11/2007
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

FCK bliver helt sikkert mestre igen.

OB og FCN bliver 2 og 3

I forfølgerfeltet kommer

AAB, AGF, Randers

Gruppen efter dem hedder

Brøndby, FCV og FCM

Hvilket efterlader

VFF, EFB og SønderjyskE til at spille om nedrykning.

OB har forstærket med et par spændende profiler, og i øvrigt alt for gode til at blive ved med at hænge nederst i ligaen.

AGF har også forstærket sig med Lange og Juel. Om Danny Olsen kommer nu eller til vinterpausen kan godt have meget indflydelse på deres trup.

Hvad de vil med alle de Georgiere må stå hen i det uvisse.

Brøndby har forstærket sig på et par pladser men har også af økonomiske grunde skaffet sig af med nogen profiler. De skal vist bare håbe på et mellem år, hvor de får bygget noget rutine på truppen.

FCV ser ud til at have uanede midler til at smide ind i kampen om at blive oppe. Desværre har vi selv haft fornøjelsen af sådan en rigmand i AGF, det er ikke sikkert det er lykken for dem i længden.

EFB har skilt sig af med en del af profilerne i truppen, uden at komme med god nok erstatning, så de får nok problemer med at holde standarden fra foråret.

ja, jeg er en fisk, men det er en del af min gameplan

Mazter81
Mazter81s billede
Forum indlæg: 9532
Modtaget: 328
Medlem siden: 20/09/2005
Pioneer ikon

daddyo skrev:

AGF har også forstærket sig med Lange

LOL...

@Rokrul

Jeg tror desværre du har for stor en ja-hat på

RockogRul
RockogRuls billede

Næ (sagt rigtig hurtigt, med en smule arrogance)Big smile

@Mazter: De fleste bookmakere har Midtjylland odds som 3. favorit til mesterskabet. Midtjylland har lært utrolig meget sidste år og havde en fantastisk forårs sæson. Problemet er bredden, nøjagtig som den var sidste år og deres sidste 15 minutters udfald. Det burde de have lært af.

Mads Albæk er et tab, men det kunne forventes. Danny Olsen var primært bredde spiller sidste sæson. Han har et super spark og konge afleveringer, men hans tilbageløb og nærkampsspil er ikke det bedste. Han har dog virket skarp i trænningskampene, så et mindre tab. Han virker desuden til at være en fin fyr og en kulturbærer.

Jeg kan ikke se andre hold som skulle stå bedre end FCM,FCN og FCK, hvor de sidstnævnte er i en liga for sig selv. De andre trupper største problem er også bredden.

Derudover tror jeg ikke på OB, to gange 10ende pladser de sidste par år. Kvaliteten burde være der, men Troels Bæk kan ikke forløse det.

Muligvis bliver Randers farlige i år. I forhold til deres primitive stil, så har de formentlig flest direkte erstatninger i deres trup. De skal nok få skrabet nogle point sammen

Men hvilke hold har forstærket sig siden sidste sæson? Jeg kan ikke få øje på noget nævneværdigt, tværtimod. Alle hold er ramt på økonomi og på kvaliteten i bredden. Det er lidt magert.

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

daddyo
daddyos billede
Titel: Mayor
Forum indlæg: 2170
Modtaget: 386
Medlem siden: 04/11/2007
Blogger ikon
TXP Cup Vinder ikon

RockogRul skrev:

De fleste bookmakere har Midtjylland odds som 3. favorit til mesterskabet. Midtjylland har lært utrolig meget sidste år og havde en fantastisk forårs sæson. Problemet er bredden, nøjagtig som den var sidste år og deres sidste 15 minutters udfald. Det burde de have lært af.

Mads Albæk er et tab, men det kunne forventes. Danny Olsen var primært bredde spiller sidste sæson. Han har et super spark og konge afleveringer, men hans tilbageløb og nærkampsspil er ikke det bedste. Han har dog virket skarp i trænningskampene, så et mindre tab. Han virker desuden til at være en fin fyr og en kulturbærer

Men hvilke hold har forstærket sig siden sidste sæson? Jeg kan ikke få øje på noget nævneværdigt, tværtimod. Alle hold er ramt på økonomi og på kvaliteten i bredden. Det er lidt magert.

Hvad sker der for FCM hvis der kommer et par skader?

De er så pressede på bredden at de først lod Danny Olsen gå nu, men senere fandt ud asf de ikke kunne undværre ham på grund af en enkelt skade.

RockogRul
RockogRuls billede

@Daddyo

De er bestemt presset på bredden, især på midtbanen, hvor to spillere er langtidsskadet, så det er naturligt at de ikke vil lade Danny gå før til vinter.

De har Kristian Bak som kan rykkes frem og spille midtbane, men du har ret, det ville ikke se godt ud, hvis der kommer en skade eller to mere på midtbanen.

Derudover er der et par nigirianer som er blevet rykket op. Men jeg kender ikke kvaliteten på dem.

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

PNM
PNMs billede
Forum indlæg: 4973
Modtaget: 503
Medlem siden: 01/09/2012

Spændende læsning. Havde ikke lige regnet med det blev uddybet så perfekt Smile

Dejligt at se, vi ikke er et hak enige Tongue

Selv om mange mener der bliver kedelig, tror jeg bestemt de tager fejl. Der kommer overraskelser i verdensklasse.

Mazter81
Mazter81s billede
Pioneer ikon

RockogRul skrev:

Korrekt - alle hold er lidt ramt på bredden pga. økonomien.

Men AGF har da alligevel formået at forstærke sig (udover Lange, som ikke er en forstærkning for nogen klubbe over 2. division) fint + de havde en ganske ok trup i forvejen, som dog på vanlig vis blev ramt af Århus-komplekset i sidste sæson. Giver er Martin J blevet ældre, men det er de unge spillere altså også.

Randers, som du også selv nævner. Alligevel en ganske bred trup, hvor de gennem et par år har samlet alle de spillere op, som var for dyre til andre klubber (hvordan har de råd til det?). Simpelt og direkte spil-koncept, som aldrig vinder et mesterskab, men det er nok heller ikke planen

OB - som du siger. Burde være bedre. Mon ikke den gyldne tunge på et eller andet tidspunkt har fået ryddet tilpas op i truppen til, at harmonien kommer tilbage til Ådalen?

Umiddelbart vil jeg mene at alle de 3 hold også "bør" slutte over FCM baseret på truppen og potentialet

FCM kan jo ikke holde til mere end én skade på kort sigt før der pludselig skal helt uprøvede spillere ind. Fx. er Sisto jo ca. lige så stor som 16-årig og ligner ikke en, der for alvor kan gøre en forskel på nuværende tidspunkt.... 2 unge midterforsvarere som startere. Jeg forventer da også at Danny bliver solgt efter AGF-kampen eller når ham der Hedi nærmer sig comeback.

Det bedste ved den nye sæson er dog, at det ikke lader til, at AGF har lært lektien fra tidligere. De sprøjter jo penge ud på alle mulige random spillere. Er onkel Kurt tilbage?

RockogRul
RockogRuls billede

Mål på kvalitet, spiller for spiller, så vil jeg stadigvæk mene at FCMs start-11 er den bedste af de 4 hold. Randers er muligvis det hold som fungerer bedst. Vi bliver ikke enige og jeg er måske lidt farvet, men lad og nu se efter weekenden og når sæsonen er slut.

Jeg er klar på nogle friske væddemål eller håneretten, med tyg streg under hånSmile

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

RockogRul
RockogRuls billede

Der skal dog ikke komme for mange flere af dem her: Hele holdet er jo ved at ryge til den franske 1.division.

http://www.bold.dk/nyt/Bordeaux-syner-FC-Midtjylland-profil

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

@RockRul

FCM i top4? - Den tager jeg gerne action imod... Big smile

Maz har for en gang skyld ret i sine pointer....

Jeg tror faktisk et hold som Brøndby overrasker en del i næste sæson - De har nok Superligaen bedste angrebsduo i Makienok og Antipas - De har desuden fået Ørnskov og Almebäck ind og fra start-11'erne fra et godkendt forår, har man vel kun mistet Jens S. Larsen - Kunne godt se dem klemme sig ind i Top6.

andrewdk
andrewdks billede
Blogger ikon

Mazter81 skrev:

Det bedste ved den nye sæson er dog, at det ikke lader til, at AGF har lært lektien fra tidligere. De sprøjter jo penge ud på alle mulige random spillere. Er onkel Kurt tilbage?

For to millioner har vi fået

Alexander Juel Andersen, Jesper Lange og Danny Olsen

Man kan mene hvad du vil om spillerne, men to millioner vil jeg ikke kalde at "sprøjte" når det kommer til at købe Superligaspillere, der alle må formodes at være gode nok til at indgå i den foretrukne trup til kampene.

Hver en mønt bliver skam vendt og deres købes billige/transferfri spillere. Så må vi se i løbet af sæsonen, om det rent faktisk er lykkedes at få "value for money" eller om prisen står mål med kvaliteten af de nye spillere.

RockogRul
RockogRuls billede

@Markpolo: Er vi ude i noget 3 til 1 her?

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

Mazter81
Mazter81s billede
Pioneer ikon

andrewdk skrev:

Mazter81 skrev:

For to millioner har vi fået

Alexander Juel Andersen, Jesper Lange og Danny Olsen

Man kan mene hvad du vil om spillerne, men to millioner vil jeg ikke kalde at "sprøjte" når det kommer til at købe Superligaspillere, der alle må formodes at være gode nok til at indgå i den foretrukne trup til kampene.

Hver en mønt bliver skam vendt og deres købes billige/transferfri spillere. Så må vi se i løbet af sæsonen, om det rent faktisk er lykkedes at få "value for money" eller om prisen står mål med kvaliteten af de nye spillere.

Jeg tænker ikke indkøbspris. Prisen er i suppeligaen ikke i nærheden af lønnen. Mht. Danny O, så har I jo bare ikke betalt endnu - Han ryger givetvist til Aarhus hurtigt efter at I har fået kæmpeklø i første runde. Der skal man jo så være obs på, at FCM ikke var villige til at dække drengens løn fremover, mens gymnastikdrengene godt kunne finde det beløb frem.

Jeg ved ikke hvad han får i løn, men det er over 2 mio i løbet af kontraktperioden

Mazter81
Mazter81s billede
Pioneer ikon

RockogRul skrev:

Mål på kvalitet, spiller for spiller, så vil jeg stadigvæk mene at FCMs start-11 er den bedste af de 4 hold. Randers er muligvis det hold som fungerer bedst. Vi bliver ikke enige og jeg er måske lidt farvet, men lad og nu se efter weekenden og når sæsonen er slut.

Jeg er klar på nogle friske væddemål eller håneretten, med tyg streg under hånSmile

Enig. IMO ligger FCMs start-11'er på topniveau som en klar nr. 2 i Dk.

Der er bare langt fra det til at kunne præstere det kontinuerligt. Og når bredden så er ikke-eksisterende, så ryger man overall et godt stykke efter andre hold, som har en mindre volatil spillestil og færre Kristian Baks.

FCNs bredde er jo bare fantastisk - de er i stand til at skifte spillere ind, uden det rører deres kvalitet på Dk niveau markant. Det er Randers også pga. en mere simpel spillestil (ikke noget dårligt i det i øvrigt)

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

Altså mine 500 mod dine 1500?

RockogRul
RockogRuls billede

@Markpolo

Arh, lige omvendt. Ellers så får bookmakerne mine pengeSmile

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

Det har bestemt ingen interesse så - 1:1½-2 i mit favor er nok det lavest jeg vil gå - taget oddsene ellers i betragtning.

RockogRul
RockogRuls billede

Bookmakerne ligger på odds 3 for en top 3 placering. Så et fair odds burde ligge på 2,50, min. 2.30

En lige over for en på en top 5 placering?

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

UPDATE : Superligaens topscore 2013/14 : http://www.bold.dk/nyt/Avis-Pourie-taet-paa-FC-Koebenhavn

@RockRul Even på top 4 - Deal?

andrewdk
andrewdks billede
Blogger ikon

RockogRul skrev:

Bookmakerne ligger på odds 3 for en top 3 placering. Så et fair odds burde ligge på 2,50, min. 2.30

En lige over for en på en top 5 placering?

Altså i danske odds og for en top 4 placering til FCM?

Spiller gerne mine 1350 mod dine 1000, på at FCM ikke ender i top 4 Smile
Det svarer til odds 2,35

RockogRul
RockogRuls billede

@Andrew

det er en dealSmile

@Markpolo

No dealSmile

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

Fair nok - spiller den på min bookmaker istedet til 2,35 så....

andrewdk
andrewdks billede
Blogger ikon

RockogRul skrev:

@Andrew

det er en dealSmile

Super. Tror du fortryder allerede på fredag Wink

Går ud fra vi bare bruger tråden her som bekræftelse på bettet,
med mindre du vil have det på anden vis.

Jardemyr
Jardemyrs billede
Forum indlæg: 6182
Modtaget: 367
Medlem siden: 16/12/2005
Pioneer ikon
Blogger ikon
Betsafe 2013 Liga Vinder ikon

Mazter81 skrev:

daddyo skrev:

AGF har også forstærket sig med Lange

LOL...

@Rokrul

Jeg tror desværre du har for stor en ja-hat på

Enig Mazter, er det en forstærkning, så er deres trup godt nok smal...

No shame in foldem..

No shame in foldem..

RockogRul
RockogRuls billede

@Andrew

Det er fint med tråden her. Er vædemålet i dollars, euros eller danskeWink Ville foretrække danskeWink

og ja, vi bliver nok lidt klogere på fredag.

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

andrewdk
andrewdks billede
Blogger ikon

Det var mine 1350 DKK mod dine 1000 dollars, right? Wink

Ja, i DKK .....for os begge Smile

RockogRul
RockogRuls billede

hehe, godt såSmile

1350 kr mod 1000 kr fra mig på at FCM ender i top 4. Glimrende bet!

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

Jardemyr
Jardemyrs billede
Pioneer ikon
Blogger ikon

Marvin Pourie Topscorer i Superligaen et nyt godt bud vel ??

No shame in foldem..

No shame in foldem..

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

Dagens super odds fundet på Betsafe.

Antal mål i superligaen H2H

Antipas vs. Lange - Antipas til odds 1,72

2012/13 : Lange 4 mål i 30 kampe - Antipas 7 mål i 28 kampe (2 for Sønderjyske og 5 for Brøndby)

Mazter81
Mazter81s billede
Pioneer ikon

Sickt odds der MP

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

Den får ihvertfald max unit....

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

I får lige et surebet mere Tongue

Antal mål i første runde af superligaen 2013/14

Over 15,5 mål til odds 1,84

De sidste par sæsoner har der været tradition for at holdene har lagt ud med masser af angrebsforbold og masser af mål.

Første runde fra de sidste sæsoner ser således ud :

2012/13 : 25 mål

2011/12 : 17 mål

2010/11 : 25 mål

De 6 1. runde kampe er :

19/07 AGF - FC Midtjylland
20/07 Viborg - Randers FC
21/07 OB - SønderjyskE
21/07 Brøndby IF - FC Vestsjælland
21/07 AaB - FC København
22/07 Esbjerg fB - FC Nordsjælland

Jardemyr
Jardemyrs billede
Pioneer ikon
Blogger ikon

Hvor har du fundet den med anatl mål i runde 1 Rune ??

No shame in foldem..

No shame in foldem..

RockogRul
RockogRuls billede

Gode odds. Er også interesseret i den med antal mål!

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

Det er fra Betsafe

Fodbold -> Danmark -> Superliga og første bet Wink

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

Så er der kommet odds på Pourie som Topscore til odds 8 - Den får helt sikkert et skud!!!

Jardemyr
Jardemyrs billede
Pioneer ikon
Blogger ikon

250 DKK spillet.. ledte under specials.. Hmm. tak Rune..

No shame in foldem..

No shame in foldem..

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

MarcPolo skrev:

I får lige et surebet mere Tongue

Antal mål i første runde af superligaen 2013/14

Over 15,5 mål til odds 1,84

De sidste par sæsoner har der været tradition for at holdene har lagt ud med masser af angrebsforbold og masser af mål.

Første runde fra de sidste sæsoner ser således ud :

2012/13 : 25 mål

2011/12 : 17 mål

2010/11 : 25 mål

De 6 1. runde kampe er :

19/07 AGF - FC Midtjylland
20/07 Viborg - Randers FC
21/07 OB - SønderjyskE
21/07 Brøndby IF - FC Vestsjælland
21/07 AaB - FC København
22/07 Esbjerg fB - FC Nordsjælland

Lige i skabet - Tak til M&M for målene.... Tongue

RockogRul
RockogRuls billede

@MarkPolo

Ja, flere af dem takSmile

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

Her er et bet til de hurtige i aften - Kick-off er iaften kl. 20:15

Aab - Dila Gori - over 2,5 mål - Odds 1,675 - Bet365

Aab har ryggen mod muren og skal frem - Kent Nielsen har sagt at de har tænkt sig at presse hårdt på fra kampen start.

Det passer Dila Gori godt, da de er et godt kontrahold og også vil få deres muligheder i kampen.

Dila Gori har spillet 9 ud af 11 kampe over i deres sidste 10 kampe i ligaen plus første kamp mod Aab.

Aab viste gode ting mod FCK og fik begge deres angribere igang....

abuello
abuellos billede
Forum indlæg: 1915
Modtaget: 86
Medlem siden: 02/10/2005
Pioneer ikon

MarcPolo skrev:

Aab har ryggen mod muren og skal frem - Kent Nielsen har sagt at de har tænkt sig at presse hårdt på fra kampen start.

Det passer Dila Gori godt, da de er et godt kontrahold og også vil få deres muligheder i kampen.

Dila Gori har spillet 9 ud af 11 kampe over i deres sidste 10 kampe i ligaen plus første kamp mod Aab.

10 minutter tilbage, nu skal de da vist til at få fingeren ud Wink

Jeg er så uheldig for tiden, at hvis jeg købte en kirkegård, ville folk holde op med at dø.

Jeg er så uheldig for tiden, at hvis jeg købte en kirkegård, ville folk holde op med at dø.

MarcPolo
MarcPolos billede
Blogger ikon

abuello skrev:

MarcPolo skrev:

10 minutter tilbage, nu skal de da vist til at få fingeren ud Wink

Jah, det var sgu ikke helt efter planen - håber ikke for mange nåede at spille den Wink

Ender
Enders billede
Forum indlæg: 9250
Modtaget: 649
Medlem siden: 27/10/2005
Pioneer ikon
Blogger ikon

Lad os lige få et screenshot af stillingen, mens den ser fornuftigt ud set med en jydes øjne. Smile

More live games PLZ.

More live games PLZ.

Mazter81
Mazter81s billede
Pioneer ikon

Woop Woop

RockogRul
RockogRuls billede

More woop herfra

Bacon i nattøj

Bacon i nattøj

Sir Hardtrance
Sir Hardtrances billede
Forum indlæg: 5605
Modtaget: 488
Medlem siden: 23/11/2009
Blogger ikon
TXP Donkey ikon

Piece of cake. AGF i top 3,og Brøndby i bund 3....

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/

I would like to thank every stupid poker paying fish and donk out there.

For every bad beat you give me, you remind me how bad you are and how good I really am!

Ny pokersite:http://drunkson.dk/forum/