DrunkSon's PLO Challenge

PLO Graf 1. halvår 2013
Som nogen af jer ved, så afsatte jeg hele år 2011 til at lære at spille No-Limit Hold'em cash game.

Selvom jeg studerede og brugte en coach, så var det ikke en succes og jeg måtte konstatere at NLHE cash game ikke var mig. Det var for dyrt.

I 2012 spillede jeg stadig NLHE cash, men ikke i samme mængder. Det var mere som hyggespil, da jeg stadig synes, at det er et sjovt spil.

Men i 2013 skulle der ske noget nyt.

Jeg ville ikke smide "alle" mine turneringsgevinster på NLHE cash, så jeg besluttede, at NLHE cash var forbudt område, men hvad gør man så?

Man prøver selvfølgelig PLO cash.

Min erfaring med PLO begrænsede sig til nogle få TXP turneringer, og jeg havde aldrig spillet PLO cash.

Så når man ikke har erfaring, så studerer man selvfølgelig spillet, før man går igang med at grinde. Eller det bør man...

Det gjorde jeg selvfølgelig ikke, og det kostede. Læs evt "PLO - Fra hval til rensemaskine" Del1 og Del2.

Men det er slut nu. Jeg har læst en bog og jeg har spillet mange hænder, og nu vender det Wink

 
Og det er det, denne blog skal handle om. Kan jeg vende det? Er der nogle der er friske på et væddemål?

 

Et væddemål...

Status lige nu er, at jeg har spillet 32.000 hænder på 6 måneder.
 
Jeg har spillet alle levels op til PLO25, men de fleste hænder er på PLO10.
 
Jeg har et underskud på $800.

Væddemålet går ud på, at jeg skal være break-even, altså nå i +0, indenfor de næste 32.000 hænder.

Hvis jeg når +0 efter 15.000 hænder, har jeg altså vundet. Når jeg ikke over +0 inden de 32.000 (ialt 64K) hænder er nået, så har jeg tabt.

Jeg må kun spille PLO High, men jeg må spille alle de levels jeg vil.

Jeg må også spille på alle de sites jeg vil.
 
Eventuel bonus og rakeback indgår ikke i saldo'en.

Det er PokerTracker der bruges til at vise resultatet. Jeg poster status løbende.

Er der noget, jeg har glemt?

Forventet tidshorisont er 6 måneder, men det er ikke en del af væddemålet.

Jeg vil sætte $200 på højkant ialt.

Hvis flere er interesseret i bettet, så deles beløbet op i bidder. Bettet gennemføres også selvom de $200 ikke nås.

Så her har du muligheden for at tjene nogle nemme penge (måske). Skriv en kommentar til bloggen, hvis du er interesseret.

GL til mig

Skriv en kommentar
Mr Longhit, tor, 20/06/2013 - 19:13

Det lyder som et godt bet. Jeg er på. Gerne for alle $200 Beer

Også selvom jeg ved, at du renser hvalerne på DS for tiden Shock

kasperthiim, tor, 20/06/2013 - 19:22

Hej DrunkSon,

Jeg vil blot fortælle dig, at du er utrolig dårligt inde i bettet.

Hvis du kun spiller PLO10, så vil det kræve en winrate på 25bb/100bb (vinde 25bb per 100 hånd) og det er der ingen i verdenen der kan pågrund af raken.

Det samme gælder ved PLO25. Det vil kræve 10bb/100bb og igen er det nærmest umuligt, selv for en dygtig spiller, da raken er så høj og når du ikke har mere erfaring, så skal du være på en ekstrem heater for at vinde bettet.

På PLO50 skal du bruge 5bb/100bb og selv for en reg er det en meget pæn winrate.

Jeg kunne så have valgt, at lade være med at skrive disse ting, for der er meget nemme penge at hente, men det ville føles som tyveri og jeg ser dig som en flink fyr, så ville nok få det dårligt med mig selv, hvis jeg tog imod bettet Smile

DrunkSon, tor, 20/06/2013 - 19:39

@Longhit

Ja, det tænkte jeg nok. Du er jo god til at spotte value. Der for har jeg også skrevet, at beløbet deles op i bidder, hvis flere er interesserede. Jeg giver lige andre en chance for at melde ind, men ellers er bettet selvfølgelig dit.

Jeg havde faktisk også overvejet at skrive, at bettet ikke galdt, hvis du satte dig ved et af mine borde Wink

@Kasper

Ja, jeg ved godt, at jeg er skidt inde, og jeg har selv tænkt det samme, som du skriver.

Jeg har også tænkt over, om man kan vinde det samme tilbage, med samme fart som man tabte det, og kom til den konklusion, at det kunne man ikke.

Men nu prøver jeg. Mit håb er, at det giver mig lidt mere diciplin, og at det dermed vil lykkes.

Skulle det gå helt galt, så kan jeg jo sætte mig ved et PLO2000 bord, og håbe at alle folder til mig i BB Wink

Ender, tor, 20/06/2013 - 20:18

Longhit, du er da også så grådig.

Jeg har dog intet problem med at hapse en bid på 25$ fra dig. Smile

GL DrunkSon

DrunkSon, tor, 20/06/2013 - 21:27

@Ender

Du er noteret for $25, hvilket svarer til det jeg har smidt idag Sad

Mr Longhit, fre, 21/06/2013 - 00:27

Well hvis jeg vinder bettet, så lover jeg at bruge pengene på de tre S'er, for dem der måtte have lyst til det når vi er på Malta. Strip, sprut og mere strip Beer

bjorna1980, fre, 21/06/2013 - 10:04

"Men nu prøver jeg. Mit håb er, at det giver mig lidt mere diciplin, og at det dermed vil lykkes.

Skulle det gå helt galt, så kan jeg jo sætte mig ved et PLO2000 bord, og håbe at alle folder til mig i BB Wink"

Hænger sgu ikke helt sammen, men det er vel derfor du har smidt smilyen på til sidst.

Jeg er i øvrigt enig med Kasper i at du er mega skidt inde. Du burde nok overveje ikke bare at bette 1:1.

Når det er sagt, har jeg ikke nogle moralske skrupler ved at nuppe en $50 bid Smile

DrunkSon, fre, 21/06/2013 - 10:44

@Bjorna1980

Ja, det er grunden til smiley'en.

Jeg ved, at jeg er meget skidt inde, sikkert endnu mere end jeg troede, (især efter at jeg røg 4BI ned igår), men det er nok ikke muligt at lave bettet om nu.

Du er noteret for $50.

Ender for $25.

Longhit for minimum $50.

Mr Longhit, fre, 21/06/2013 - 14:17

For min skyld kan du sagtens nå at hoppe ud af bettet endnu. Beer

Mathew93, fre, 21/06/2013 - 19:04

Lav bettet om, Sir! Smile

Du er sku en god fyr for TXP og tror vi alle, vil kunne se at det er fair.
Det er jo også mere liret, hvis der er spænding til det sidste Wink

DrunkSon, fre, 21/06/2013 - 20:11

Det er jo ikke helt fair, at lave et væddemål om, efter at det er indgået, men hvis Ender, Bjorna1980 og Longhit går med til det, og der er nogen der har et forslag til et fair bet, så ændrer jeg gerne.

bjorna1980, fre, 21/06/2013 - 20:57

Fint med mig.

Mr Longhit, fre, 21/06/2013 - 21:02

U got it Wink

DrunkSon, fre, 21/06/2013 - 21:30

Hvad vil et fair bet være? Hvor meget skal jeg nå op på?

Jeg kan oplyse, at siden jeg oprettede bettet, har jeg spillet 600 hænder, og tabt 7BI's (-3EV).

Måske man skulle lave bettet om, så jeg vinder bettet, hvis jeg ikke kommer under -$1600 Sad

Sir Hardtrance, søn, 23/06/2013 - 16:06

Med din, desværre negative winrate, ville jeg nok lave et eller andet som du selv foreslår, nemlig at du skal undgå at tabe fx. 20 BIs i løbet af en elle anden periode.

Ender, man, 24/06/2013 - 09:53

Jeg er villig til at slække lidt i kravene. Wink

Du kan få 50K eller 64K hænder til at nå i + i stedet for 32K. Smile

Edith was here...

DrunkSon, man, 24/06/2013 - 10:52

@Ender

Hvis de andre er med på dit tilbud, så vil jeg gerne tage imod det. Jeg kan godt se, at det bliver en svær opgave, men jeg vil og skal lykkes at komme i plus.

bjorna1980, man, 24/06/2013 - 10:59

Hvis du har overskud på PLO fra nu til vi rammer Malta, giver jeg fadøl til hele banden for €50. Hvis du har underskud giver du. Win-Win-Win situation! Deal?

DrunkSon, man, 24/06/2013 - 15:40

@bjorna1980

Der er en aftale, men lad os hellere ændre det til, at jeg skal nå over -500$ grænsen.

Mit nuværende resultat er -860,72$, så jeg skal altså ha' et overskud på 360,72$ fra nu og indtil vi lander på Malta.

Jeg har spillet 32940 hænder.

bjorna1980, man, 24/06/2013 - 16:01

Done!

Ender, tir, 25/06/2013 - 08:55

Hey DrunkSon
Vi snakkede om du evt kunne lave en video, så vi kunne komme med råd til forbedring af dit PLO spil.

Jeg lavede lige en video efter tour sessionrn. ca 40 hænder på PLO25 på PartyPoker.
Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg gerne ville spille nogle hænder med Topas111 som var meget LAG og som jeg havde position på. Smile Generelt forsøgte jeg at spille hænder i position. Sessionen endte godt takke være nogle gode flops fra omkring hånd 36. Ca 35 min inde.

bjorna1980, tir, 25/06/2013 - 10:55

Godt initiativ og god idé Ender.

Jeg vil dog skyde på det bliver en smule kedeligt at sidde og kigge på en 1 tabling video uden nogen form for lyd. Desuden tror jeg også man meget nemmere kan spotte leaks hvis videomageren fortæller om sine tanker undervejs - for mig personligt er det dog lidt grænseoverskridende og sidde og tale over en video. Ved ikke hvorfor. Det er dog en virkeligt udviklende proces, da det gør at man rent faktisk bliver tvunget til at tænke over hvorfor man gør som man gør. Scary shit!

Det kan måske være svært at nå i realtime. Heldigvis tror jeg mange af os arbejder med enten pokertracker eller HEM, hvilket burde gøre det ret nemt at gennemgå en session bagefter og man kommer hurtigt videre fra de hænder hvor man folder preflop.

Ender, tir, 25/06/2013 - 13:15

100% enig i at det hurtigt bliver kedeligt at sidde og se på en video uden lyd og med kun et bord kørende. Jeg folder dog ikke så meget. Smile

Jeg har ikke udstyret, dvs microphone til at kunne lægge lyd på og synes også det ville være grænseoverskridende at skulle sidde og snakke om PLO hænderne under en session.

Har ikke super meget PLO erfaring, men som man kan se i videoen så havde Enderskrubet ikke nogen problemer med at ramme i 4 kortsvarianten.

Går lige i tur i tanken, mht at lave en videogennemgang af PLO hænder vha PT4 og med lyd på. Wink

Hvis DrunkSon laver en video, vil det i først omgang dog være fint, hvis man kunne følge alle hænder, da jeg har en mistanke om at et af hans leaks er at han spiller for tight eller folder for let og måske til tider er lidt for let at læse.

Jeg mener for eks at min AA93 hånd i slutningen af min session er super let at læse og her vælger begge spillere ganske givet at kalde mig, da de med 100% sikkerhed kan sætte mig på min hånd og forventer at få fuld betaling, hvis de flopper to par, set eller lignende.

bjorna1980, tir, 25/06/2013 - 13:24

Jeg ved det er grænseoverskridende. Dels er det underligt at sidde og tale ud i luften, dels er man mega sårbar, da alle ens leaks udstilles (det er dog derfor det er så godt). Har prøvet det én gang, hvor det gik fint, men synes stadig det er svært at gøre igen (har dog planer).

Faktisk synes jeg overhovedet ikke det er interessant at se hvordan folk spiller, hvis man ikke ved hvorfor de spiller som de gør. Det er her guldkornene gemmer sig. Hvorfor >>>>>> Hvordan.

DrunkSon, tir, 25/06/2013 - 18:22

Fin session Ender. Sjovt at se hvordan andre spiller.

Jeg har lige prøvet at optage 2 sessioner, men begge manglede lyd, så jeg må prøve igen. Og ja, det er grænseoverskridende Wink

Sir Hardtrance, lør, 29/06/2013 - 12:10

Jeg er villig til at udfordre dig.

Jeg vandt nogle $ i DAPT-finalen, og er villig til at sætte nogle af dem på højkant.

Da jeg ikke er et rigt svin som dig, har jeg 75$ til rullen. Jeg forestiller mig at jeg spiller PLO5, og har således 15 BIs at gøre godt med.

Det kan sikkert lade sig gøre at stille en eller anden formel op, således at man udregner %-winnings el. %-losses.

Hvis vi så spiller indtil en vis dato, og derefter ser hvem af os som har tabt mindst?

DrunkSon, tir, 02/07/2013 - 16:39

2013-07-01 Status:

Det går desværre ikke særlig godt. Jeg skal vinde 360$ inden vi lander på Malta til september.

Jeg har spillet 2580 hænder siden Bjorna1980 satte væddemålet, som jeg kalder Malta Challenge.

Jeg fandt hurtigt ud af, at det kunne jeg ikke vinde på PLO10, så jeg har forsøgt mig med PLO25, hvilket har givet et underskud på 112$.

Så nu skal jeg vinde 472$, hvis jeg skal vinde væddemålet.

DrunkSon, tir, 02/07/2013 - 19:01

Så lykkedes det mig at lave en video.

Lyden er ikke så god, da der gik noget galt og jeg måtte køre den gennem et speed ændringsprogram og klippe/klistre bagefter. Men den passer nogenlunde til videoen Wink

<edit> Jeg kan ikke indsætte videoen. Jeg har samme problem som SatansYngel, så I får bare linket http://www.youtube.com/watch?v=gs5dbv3OPVY&feature=youtu.be

Ender, ons, 03/07/2013 - 11:08

www.youtube.com/embed/gs5dbv3OPVY

Jeg fik kun set første halvdel af din video i går og det skete på iPad, og med begrænset lyd.

Der var vist en enkelt hånd jeg nok havde spille i position ellers var eneste hånd jeg undrede mig over og hvor jeg ikke bryder mig om dit spil en 9JJQs hånd, hvor du flopper flushdraw og har overpar. Her checker du både flop og turn.
Jeg mener helt klart at du bør bette enten 1/2 pot eller 3/4 pot på floppet for at bygge pot eller tage den ned. Synes dit check på flop er alt for passivt. Hvis du ikke better sådanne semibluff hænder på sådan et flop, hvor der er checket til dig, så bliver du alt for let at gennemskue. Desuden er det vigtig at få taget potter ned som der ikke umiddelbart er andre der ønsker at tage initiativet i. (Desuden lidt ærgeligt du ikke får del dine tanker om sådanne hænder, men det er jo ikke let med live kommentering.)

Satser på at se resten i aften og gerne på stort skræm, så jeg forhåbentlig kan se lidt stats på dine modspillere. Kunne ikke se der iPad, kun farverne.

Mht din status.
Hvordan ser dine røde og blå linjer ud? Begge nedadgående eller er det primært den røde?

DrunkSon, ons, 03/07/2013 - 19:54

Så er der blå og røde streger på Wink

DrunkSon, tor, 04/07/2013 - 17:58

Derfor synes jeg PLO er så svært Sad

Hand converted by TXPConverter Version 00.55

PartyGaming - $0.25 PL Hi ( 6 max ) - Omaha Hi - 5 players

DrunkSon88 ( UTG ): $25.00
Easy_P ( CO ): $14.34 ( VPIP: 12.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 25 )
Lalito80 ( BTN ): $25.00 ( VPIP: 17.32, PFR: 12.85, 3Bet Preflop: 3.13, Hands: 181 )
Veerosh ( SB ): $19.71 ( VPIP: 58.82, PFR: 8.82, 3Bet Preflop: 5.00, Hands: 34 )
eriq67 ( BB ): $53.23 ( VPIP: 92.00, PFR: 92.00, 3Bet Preflop: 85.71, Hands: 25 )

Veerosh posts SB $0.10, eriq67 posts BB $0.25

PRE-FLOP: ( pot: $0.35 ) DrunkSon88 has
DrunkSon88 raises to $0.85, fold, fold, fold, eriq67 raises to $2.65, DrunkSon88 calls $1.80

FLOP: ( $5.40 ) ( 2 players )
eriq67 checks, DrunkSon88 bets $2.56, eriq67 raises to $9.60, DrunkSon88 raises to $22.35 and is all-in, eriq67 calls $12.75

TURN: ( $50.10 ) ( 2 players )

RIVER: ( $50.10 ) ( 2 players )

SHOWDOWN:
eriq67 shows ( Flush, King High ) ( Pre 31%, Flop 5%, Turn 17% )
DrunkSon88 mucks Ad Kh Ks 6c ( Three of a Kind, Kings ) ( Pre 69%, Flop 95%, Turn 82% )
eriq67 wins $47.60

Olando, tor, 04/07/2013 - 20:20

Puha den er grim. Især mod en giga fisk som ham.

Jeg har ikke begreb om 4 korts poker, men det er mit indtryk, at skal man være vindende PLO spiller, så kræver det en LAG tilgang til spillet, og jeg tror du vil have svært ved at konvertere din meget tighte NLHE stil til en vindende PLO spillestil.

Jeg forstår dog godt, at du gerne vil spille cashgames, og jeg tror en tight/nittet spillestil ville passe godt til zoom eller hvad de forskellige sites nu kalder disse borde. Det er min overbevisning, at man kan multitable et tons borde, og være vindende ved at spille 10/9/3 på full ring bordene, men jeg har ikke selv denne tilgang til spillet og jeg ville kede mig efter 10 minutter Smile

bjorna1980, tor, 04/07/2013 - 22:20

Jeg tror Olando har en pointe i at man skal spille friskt til i PLO. Man skal selvfølgelig ikke være hovedløs. Jeg ved ikke om dine stats i videoen er repræsentativ for dit generelle spil, men når du spiller 10/0 på det ene bord og 16/3 på det andet efter en halv time, tyder det i hvert fald ikke på du giver den meget gas. Jeg tror den spillestil vil være tabene lige meget hvilken variant af poker du spiller. Postflop ser du desuden ud til at være lige så passiv og jeg tror aldrig den stil kan ende som vindende.

Jeg ved ikke hvor meget du har studeret PLO, men som udgangspunkt burde det være muligt at opbygge nogle åbningsranges fra de forskellige positioner der giver dig f.eks. en 28/22-stil eller whatever. Dette kan man endda gøre væk fra bordene, så det ikke koster penge.

Postflop kan du ligeledes planlægge lidt på forhånd. Find ud af hvilke typer hænder du kan bette 1, 2 eller 3 streets med for value. Undersøg hvilke hænder du kan bruge til at bluffe med, både som c-bets og som bluffraises. Gør det i det mindste for floppet, som vel er det sværeste og mest afgørende street i poker. Flop og turn er meget nemmere at spille når du har lidt styr på flopspillet.

Jeg har ikke andet end skimmet videoen, da mit net kører ad h..... til for tiden, men jeg tror altså ikke du kommer uden om at arbejde med spillet væk fra bordene. Det ser ud som om du har brug for det. Det gode ved at have arbejdet med tingene på forhånd er desuden at du bliver mindre styret af dine følelser (Som f.eks. frygten for at bette eller raise med den dårligste hånd), da du i det mindste har en grundplan at arbejde ud fra.

Mathew93, søn, 07/07/2013 - 01:03

Super fedt, at du optager en session! Smile
Mine PLO evner ligger på et meget lavt sted, så kan desværre ikke byde ind med noget til selve spillet.
Tilgengæld kan jeg da byde ind med lidt input til selve video kvaliteten. Jeg synes at lyden af chips og kort der flyttes er meget forstyrrende, så tror jeg det vil være godt at tage lyden fra. Så vil man også kunne høre din stemme tydligere. Jeg ved dog ikke om det er muligt på DS, uden at man også mister lyden når man selv skal acte??

DrunkSon, søn, 07/07/2013 - 15:42

Tak for alle jeres kommentarer, som jeg tager til mig, selvom jeg ikke har svaret.

Lige for at følge op på væddemålet, så jeg er sikker på, at vi alle er enige om hvad det går ud på.

Vi har droppet antallet af hænder, men har istedet en deadline der hedder Malta 2013.

Når vi lander skal jeg have et overskud på $360 gældende fra Bjorna1980 satte væddemålet.

Bjorna1980 er inde for 50$ som spenderes på gule granater.

Ender er inde for 25$.

Longhit er inde for 125$ som bruges på de 3 S'er.

Status er lige nu, at jeg er 88$ i hullet efter 3500 hænder. Så I er alle 3 ret godt inde Wink

Mr Longhit, søn, 07/07/2013 - 16:17

Der er bare ALT for lang tid til den 23. september.

Men gl ved bordende Beer

DrunkSon, søn, 07/07/2013 - 22:44

2013-07-07 Status:

Det går stadig skidt, men min EV nærmer sig 0. Desværre går winnings den forkerte vej.

DrunkSon, man, 08/07/2013 - 18:03

Så er min EV i plus, men min winnings bliver mere og mere negativ. Bl.a. pga. hænder som denne.

Hand converted by TXPConverter Version 00.55

PartyGaming - $0.25 PL Hi ( 6 max ) - Omaha Hi - 2 players

breszka ( BB ): $12.48 ( VPIP: 100.00, PFR: 100.00, 3Bet Preflop: -, Hands: 3 )
DrunkSon88 ( SB ): $25.00

DrunkSon88 posts SB $0.10, breszka posts BB $0.25

PRE-FLOP: ( pot: $0.35 ) DrunkSon88 has
DrunkSon88 raises to $0.75, breszka raises to $2.25, DrunkSon88 calls $1.50

FLOP: ( $4.50 ) ( 2 players )
breszka bets $4.28, DrunkSon88 raises to $17.12, breszka calls $5.95 and is all-in

TURN: ( $24.96 ) ( 2 players )

RIVER: ( $24.96 ) ( 2 players )

SHOWDOWN:
DrunkSon88 shows ( Two Pair, Kings and Nines ) ( Pre 73%, Flop 83%, Turn 88% )
breszka shows ( Full House, Nines full of Sevens ) ( Pre 27%, Flop 17%, Turn 13% )
DrunkSon88 wins $0.00
breszka wins $23.96

Mr Longhit, man, 08/07/2013 - 18:06

I det mindste går EV den rigtige vej. Og vi er jo nogle stykker, som løber over EV på din bekostning Beer

bjorna1980, tir, 09/07/2013 - 09:39

Hvis EVen går den rigtige vej gør du da noget rigtigt.

På dage, hvor det ikke kører for mig, kan jeg godt sætte mig mål om at min AIEV i det mindste skal være positiv. På den måde synes jeg at store tab gør mindre ondt og man "ved" jo at det vender på et tidspunkt. Man kan selvfølgelig stadig rende ind i dage, hvor man bare kommer skidt ind på alle tænkelige måder, hvilket er umuligt at gardere sig overfor.

DrunkSon, tir, 09/07/2013 - 22:32

Jeg er ikke meget for at give op, men det bliver jeg nødt til i det her væddemål.

Jeg er nødt til at holde en pause, og det gør, at jeg slet ikke vil kunne nå at vinde (ja, jeg ved godt, at det ikke var muligt alligevel).

Siden januar har jeg tabt 1.100$ (EV -800) over knap 40K hænder.

PLO10: -775$ (EV -490), 24K hænder

PLO25: -250$ (EV -390), 10K hænder

PLO50: +10$ (EV +100), 250 hænder

Resten af tabet kommer fra stakes under PLO25.

Det mest positive er, at min EV er begyndt at flade ud. Med lidt god vilje er den stigende Wink

I forhold til Malta Challenge er jeg i -210$.

Væddemålet bliver udbetalt på Malta Beer

Pausen fra PLO Hi vil jeg bruge på at studere PLO HiLo (PLO8), som Longhit foreslog mig at se nærmere på.

Jeg vil starte på laveste stake på DanskeSpil PLO10.

Ender, ons, 10/07/2013 - 09:42

Din røde linje er godt nok slem og vildt nok at din blå linje IKKE er positiv, så tight som du spiller. Shock

Sørg nu for at få en masse gode råd af LongHit inden du giver dig for meget i kast med PLO8. Det er vigtigt at du ikke starter ud med en Tight-Weak stil fra starten.

I PLO8 tror jeg umiddelbart at det er vigtigt at man er god til at samle potter op inden showdown, dvs at man med nut low eller nut high får bettet folk af hænder, hvor de har en semi god high eller low som vil tage halvdelen af potten i mange tilfælde, hvor man har den modsatte nut.
Men Longhit burde have flere gode råd som det er vær at lytte til som nybegynder. Smile

GL med det nye spil, jeg tror jeg forsætte lidt med PLO, ville jo gerne tjekke om det rent faktisk var muligt at vinde 800$ på 32K hænder. Desuden er der flere ganske habile HiLo regs på HiLo25 og HiLo50. HEYBUBS er en af dem jeg husker som OK HiLo ABC spiller på det niveau.

Mr Longhit, ons, 10/07/2013 - 09:27

Du er velkommen til at kigge mig over skulderen en dag via teamviewer, hvis du har lyst.

Og ellers så sørg for at smide en masse hænder op til analyse. Også gerne dine stats fra tid til anden.

Ender, tor, 18/07/2013 - 22:04

@DrunkSon

Efter du er stoppet med din PLO udfordring, er jeg blevet temmelig umotiveret, hvilket bla medførte at jeg i går spewed knap 100$ væk på PLO50 efter en lang PLO25 session som ca var gået i break even.

Er du evt klar på en kvit eller doble af de 25$ i forhold til om jeg kan nå de 800$ som oprindelig var dit mål, inden Malta?

Jeg er pt i +200$ siden 01-06-2013, men har været i knap +400$. Dvs jeg mangler 600$...

DrunkSon, tor, 18/07/2013 - 22:28

Det er en aftale. Håber det kan hjælpe på din motivation. GL.